Kinderwagens ....

Wij hebben ook een bugaboo, en daar zijn we heel tevreden mee. Ik heb wel het onderstel genomen met een verhoogde stang (10 cm, hoger dan de standaard), aangezien wij allebei ook vrij lang zijn en dat gaat prima!
 
Hoi,

Mijn man en ik zijn ook vrij lang (2.02 en 1.78) en dachten dat we ook wel een groot kind zouden krijgen en dat ze dan heel snel al uit de kinderwagenbak zou groeien en hebben een Kamoa gekocht, hij is lekker hoog en de duwstang is in hoogte verstelbaar en ik vind de bak lekker groot, sommige kinderwagenbakken lopen zo smal toe aanhet voeteneind, maar eigenlijk moet je gewoon naar een winkel gaan en daar dan "oefenen" gewoon alle leuke wagens uitproberen in de winkel en dan de prettigste uitzoeken, let ook wel op de vering van de wagen. Succes ermee.
 
Wij hebben een maxi cosi speedy xl. Heel licht, makkelijk in te klappen en lekker hoog. De bak is ook wat breder dan die van quinny of mutsaers en hij is in hele leuke kleuren te krijgen. Is een driewieler. Rijdt fantastisch. Vond zelf de mutsaers wat trekken. Je moet gewoon uit gaan proberen!
Het ronddraaiende zwenkwiel is ook een must!!(vind ik)
Veel succes en nog een goede zwangerschap!!
 
Hoi

Een kinderwagen uit zoeken vonden wij ook één van de moeilijkste dingen. Wij hebben een Mutsy 4 wieler. In de midden (achterste 2 wielen) kan deze zwenken. Zeer makkelijk in de winkel e.d Duwstang is in hoogte verstelbaar. En wat ik als zeer prettig ervaar nu wij de wandelwagen gebruiken dat je steeds kunt bepalen of het kind naar jouw kijkt of vooruit kijkt. Nu ze nog klein zijn en nog vrij plat liggen i.p.v zitten vinden ze het fijn om jouw als ouder te kunnen zien

succes maar probeer ze gewoon lekker uit in de winkel. wandel ze
Groetjes Angeline
 
wij hebben een koelstra flexxo (?). Wij zijn beide redelijk lang en de wagen bevalt goed. Hij heeft een dubbel voorwiel (in het midden, zodat het lijkt op een driewieler) dat 360 graden kan draaien waardoor je hem nooit op hoeft te tillen als je de bocht omgaat, dit is erg handig. De duwstang is verstelbaar en hij is heel goed in te klappen tot een klein pakketje. De wielen kunnen eraf en ook de bak is er makkelijk af te halen. De autostoel die je erbij kan kopen kan ook op het onderstel van de wagen gezet worden. Dit autostoeltje is alleen niet de handigste voor in de auto. Moeilijk te bevestigen met gordel. De bak is redelijk groot. Deze wagen is volgens de verkoopster een van de beste maar je betaald er ook flink voor.
Succes met het vinden van een wagen. Laat je wel goed informeren.
 
Hoi, Bugaaboo is geweldig, bevalt ons erg goed. Ik was gisteren in de Prenatal en zag de nieuwe Bugaaboo staan, inderdaad in hoogte verstelbaar. maakt hem nog praktischer, met name voor de langeren onder ons.
 
Terug
Bovenaan