kinderwagens

Loop ook al op marktplaats te kijken.
En heb waarschijnlijk een mooie gevonden een quinny, maar dan wel met 4 banden, die 3 lijken mijn totaal niet stabiel.
Gelukkig hoef ik niet op te letten qua welk formaat hij opgevouwen kan worden. Gezegend via mijn hobby met een grote kofferbak.
Moet zeggen dat ik tot nu toe via marktplaats veel leuke bijna nieuwe spullen heb gezien die ruim 50 - 75% goedkoper zijn. Dus ga nog lekker doorsnuffelen.

deze aanbieding is van een outletstore en is dus een nieuwe bugaboo!!!

die banden zijn altijd luchtbanden de grote dan tenminste!!!

ik had altijd een grotere auto een renault laguna maarja toen kreeg mijn man een grote leasebak en tja dan blijf ik ook niet groot rijden wantja ik rijd alleen bij ons in breda en omstreken en dan zuipen ze toch net iets meer als een klein wagentje vandaar

en mn man zei doodleuk nou dan kopen we een auto aan de hand van de kinderwagen maar hoeft nu dus niet meer hihi is dit een goedkopere oplossing

Ik heb op die website gekeken en het is de collectie uit 2007. Volgens mij waren toen die banden idd nog luchtbanden. Tegenwoordig zijn die banden zo gemaakt dat ze niet meer lek kunnen.

Ik ben helemaal weg van de bugaboo Cameleon. Alleen jammer dat je m altijd uit elkaar moet halen als je m in wilt klappen. Maar verder is het echt een GEWELDIGE wagen. Ik begin nu steeds meer te twijfelen.... De Bee of de Cameleon?

ik heb ook wat rondgekeken hier en daar,ik weet wel zeker dat ik er een met 4 wielen wil,in oktober,of november ga ik alles aanschaffen,ook de babykamer en der rest(alles dus haha)

groetjes

Ik heb zelf een bugaboo cameleon. Dit wordt onze 3e spruit, dus de wagen is (en wordt op dit moment ook) veel gebruikt, maar bevalt prima.
En Marinally: bij de eerste was ik daar met deze termijn nog niet mee bezig. Tijd zat.
alleen soms is er een levertijd dus wacht niet toch het aller allerlaatst.
Nienke

Terug
Bovenaan