Kinderwagens

Hallo
Wij zijn op zoek naar een goede kinderwagen en zitten te kiezen tussen de slider en de 4 rider van Mutsy, heeft iemand toevallig voor en nadelen van deze wagens??
Of ervaring met een andere fijne kinderwagen?

Gr. Viola

wij hebben een b-merk....cruiser! net zo fijn als de a-merken vinden wij dan;)
van die merken die jij noemt hebiknog nooit gehoord haha misschien zijn er dames die je er wel meerover kunnen vertellen ;)
liefs

Mijn buurvrouw heeft een 4rider en is er zeer tevreden over. Wij gaan zelf voor een easywalker sky, dit oa vanwege de grote reiswieg. Dat is voor ons belangrijk omdat wij ws een lang kind krijgen (ik ben 1.80m en m'n vriend 1.95). En het is het beste voor een kind om zo lang mogelijk te kunnen liggen ipv (half) zitten ivm ontwikkeling van de rug.
Succes!

Nu, wij moeten een duowagen aanschaffen nu, na vorig jaar een enkele te hebben gekocht. Dus als je van plan bent binnen enkele jaren nog een tweede kindje te nemen kan je die net zo goed meteen kopen!! Wij denken Phil&teds, die is lekker compact (kan je trouwens ook heel goed voor 1 kind gebruiken).

Wij hebben de Joolz gekocht, heerljk lichte wagen!

Maar t kiezen van een wagen is echt persoonlijk, hoe rijden jullie er beiden mee, waar gebruik je het het meeste voor en wat is je budget...

Bedankt voor de reacties!! Kon weer met frise ideeen naar de winkel.
Het is de mutsy 4-rider geworden omdat dit toch de enige is waar mijn man goed mee kan lopen gezien hij 2 meter is.

Hoi hoi,

Wij hebben ook de mutsy 4 rider gekocht ook omdat mijn man best wel lang is en ik niet zo. Hij rijdt erg lekker.. Heb je ook die adapters voor je maxi cosi erbij gekocht?

Hallo,
Ja hij is fijn verstelbaar!
We hebben nog geen adapters gekocht omdat ik niet weet of ik de maxi cosi ga gebruiken op die manier?
Verder hebben we de luchtbanden genomen voor boswandelingen met de honden, moeten alleen nog 6 weken wachten voor die binnen is:)

Groetjes

Terug
Bovenaan