Kinderwens… vriend weet het niet

Ik vind het super lastig omdat ik enorm gek op mijn vriend ben. Misschien kijk ik met een rode bril en wil ik heel graag een kindje samen. Ik geloof ook dat het beste is voor een kind als het word gewenst door beide ouders. 
Ik denk dat mijn vriend zich niet stabiel genoeg voelt voor een kind op het moment
 
Ik vind het super lastig omdat ik enorm gek op mijn vriend ben. Misschien kijk ik met een rode bril en wil ik heel graag een kindje samen. Ik geloof ook dat het beste is voor een kind als het word gewenst door beide ouders. 
Ik denk dat mijn vriend zich niet stabiel genoeg voelt voor een kind op het moment
 
Ik zou die zes maanden alleszins niet zomaar laten passeren (Als je hem die tijd nog wil geven). Praat er regelmatig met hem over, probeer hem een beeld te geven hoe het zou zijn om een kind te hebben, de goede en de moeilijke aspecten. Dat is hoe ik het doe met mijn vriend (die wel een kind wil maar het hoefde ook niet perse voor hem).
Ik bedoel dus niet dat je hem moet proberen om praten maar dat hij het zich allemaal wel wat beter kan voorstellen en misschien een meer doordachte keuze kan maken.
Veel succes, kan me voorstellen dat dit een lastige situatie is voor jou..
 
Ik heb wel het gevoel alsof je het goed probeert te praten dat jullie in deze situatie zitten. Is je liefde voor hem groter dan je kinderwens of andersom? Beide gaat helaas niet op deze manier
 
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Was erg confronterend en het heeft mij aan het nadenken gezet. 
Deze week ben ik opnieuw begonnen over mijn kinderwens. Mijn vriend gaf gelijk aan dat hij het 'nu' niet ziet zitten en echt wil wachten tot november om er over te praten/denken. Volgende dag wou hij afstand om na te denken en al snel begon hij oplossingen te bedenken voor de eventuele obstakels van een kindje. 
Ik ben blij dat ik erover ben begonnen omdat het fijn is dat we samen over kunnen hebben en dat ik niet blijf twijfelen. Het geeft geen garanties maar het is echt wel fijn dat ik niet de enige in de relatie ben die denkt aan het eventueel zou kunnen zijn met een kindje 
 
[quote quote=10572678]Heel erg bedankt voor jullie reacties. Was erg confronterend en het heeft mij aan het nadenken gezet. Deze week ben ik opnieuw begonnen over mijn kinderwens. Mijn vriend gaf gelijk aan dat hij het ‘nu’ niet ziet zitten en echt wil wachten tot november om er over te praten/denken. Volgende dag wou hij afstand om na te denken en al snel begon hij oplossingen te bedenken voor de eventuele obstakels van een kindje. Ik ben blij dat ik erover ben begonnen omdat het fijn is dat we samen over kunnen hebben en dat ik niet blijf twijfelen. Het geeft geen garanties maar het is echt wel fijn dat ik niet de enige in de relatie ben die denkt aan het eventueel zou kunnen zijn met een kindje[/quote]
Oh dat klinkt al goed! Veel succes, ik hoop dat jullie er binnenkort uit geraken.
 
Terug
Bovenaan