Kinderwens dmv traject .. Clomid en provera gehad, wat nu ??

Hoi supertje, hoe ben je er zelf achter gekomen op jonge leeftijd? Maar heb je dan wel een menstruatie maar geen eisprong? LEO kende ik niet tot vandaag. Vandaag inderdaad bij de gynaecoloog geweest en besproken hoe het ging en over er veranderingen waren. Mijn vriend moet inderdaad mee het traject in en zijn zaad wordt onderzocht ( zoals we al wel verwachten ) de gynaecoloog kon mij niet vertellen of ik de hoogste Mg clomid heb geslikt , daarom waren er 3 opties. Als ik de hoogte dosering clomid niet geslikt hebt wordt het die. Anders LEO of hormoon spuiten. Morgen vroeg wordt ik terug gebeld en dan gaan ze een plan opstellen, maar ik denk zelf dat eerst alle controles achter de rug moeten zijn en de uitslagen bekend voordat ze een plan op kunnen stellen gr.

Ik had al een hele lange cyclus en kwam op mijn 19e bij de gyn terecht voor een mirena.

Okee , en toen zijn we verder gaan onderzoeken? Ik weet het nu zelf pas een jaar

Ik moest ook bloed laten prikken ivm trombose in de familie en omdat ik hevige menstruatieklachten had heeft hij wat simpele onderzoeken gedaan. De iets uitgebreidere zijn gedaan toen ik doorverwezen was toen ik zwanger wilde worden. Ik had ook geen eisprong of menstruatie, maar als het kwam, was het heel hevig. Na de bevalling van de tweede heeft er zelfs 7 maanden tussen 2 menstruaties gezeten.

Ach we doen het er maar mee. Kan allemaal veel erger. Maar op de pagina van als het langer duurt hebben we met een aantal meiden bij elkaar een topic. Nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat heet het geloof ik. Of bij wie het langer duurt. Misschien prettig om met meer lotgenoten te praten.

Dat klopt maar leuk is het allemaal niet .. Het is zeker prettig om er over te praten , fijn dat er mensen zijn die ongeveer in het zelfde schuitje zitten.. Vriendinnen luisteren wel

Terug
Bovenaan