kinderwens en werk

hoi,

ik kom even binnen geslopen vanaf het zwanger zijn forum ;)

Ik zou er voor gaan! je weet natuurlijk niet of het snel lukt. (wie weet ben je lang bezig, we hopen dit natuurlijk niet!) en tja als je na dit contract weer een half jaar contract krijgt? wat doe je dan?

Succes met je keuze!

Liefs,

Bij mijn man op het werk gaat het plots heel slecht. Als er niet snel nieuwe opdrachten binnen komen zit hij over een half jaar misschien wel zonder werk. Toch blijven we voor een tweede gaan. Wie dan leeft, wie dan zorgt. En een kindje krijgen is zo duur als je het zelf wilt maken. Als je weinig geld hebt, kun je ook tweede hands spulletjes kopen die er voor een prikkie nog heel goed uit zien.

Er zijn altijd redenen om niet zwanger te raken, er is altijd wel "iets", zoals bij jou nu je werk, maar bij een ander een verhuizing, verbouwing, financiën of wat dan ook.

Kinderen gaat over je leven, de rest niet, als er nu een moment is dat het goed gaat moet je het gewoon doen.

Wat zou je doen als je nu ineens zwanger bent, ik weet bijna wel zeker dat jullie het zullen houden, en die toekomst daar kan je toch niet in kijken, ook je partner kan ineens zijn baan kwijt raken bijvoorbeeld, en het komt meestal wel goed.

Succes met jullie keuze

Hoi Hoi

Wij zijn wel handig dus kan gewoon tweede hands kopen en opknappen, ik werk in de avond dus heb geen oppas nodig, als je beetje creatief bent hoeft het niet duur te zijn!
ik blijf gewoon lekker neuzen op deze site en hopelijk gaan we snel voor het echie klussen!!!

allemaal bedankt voor de reacties!

Terug
Bovenaan