<p>Zijn er meer dames hier die een zorgberoep hebben, een kinderwens en in januari a.s. als 1 van de eersten in aanmerking komen voor het Corona-vaccin?</p><p>Wij hebben een dochtertje van 15 maanden. Het begint te kriebelen voor een 2e kindje en willen graag in januari a.s. het weer gaan 'proberen' zwanger te worden. Echter werk ik in de zorg en kom ik als 1 van de eersten in aanmerking voor het Corona vaccin. Het wordt afgeraden om na het vaccin 2-3 maanden zwanger te raken, ik weet niet of ik zo lang wil wachten. Bij ons dochtertje was het snel raak, maar je weet ook niet hoe snel het nu gaat natuurlijk. Aan de andere kant twijfel ik, want stel ik ent me niet in, raak zwanger en krijg corona. Corona tijdens mijn zwangerschap zit ik ook echt niet op te wachten ?</p><p>Ik geef ook nog 2x per dag borstvoeding aan mijn dochtertje, ook daarbij wordt het afgeraden. Ik wil liever nog niet stoppen met voeden.</p><p>Goed.. lastige kwestie dus. Zijn er hier dames die in hetzelfde schuitje zitten en weten wat ze willen?</p>