Kinderwens is even weg

Dag lezertjes

Mijn kinderwens schuif ik even opzij. Ik ga niet in detail maar er is iets gebeurd waardoor ik geen kindje op de wereld wil zetten. De behandelingen doe ik misschien nog ik ben er nou toch mee bezig!! Maar ik ga waarschijnlijk voorlopig aan de anti baby pil.
Het doet me veel pijn, ik ben tenslotte al 37 en misschien komt het er dus nooit meer van maar ik wil eerst goed in me vel zitten voor ik aan een kind begin. Ik blijf wel op het forum, niet zo vaak misschien maar lees zowiezo wel mee. Misschien dat het allemaal nog een hele andere wending krijgt maar dan moet er veel gebeuren maar ik hou jullie op de hoogte.

X Costa

Lieve, lieve Costa,

Je hebt misschien al gemerkt dat ik de afgelopen weken niet meer zo vaak heb gereageerd hier. 2 redenen: tijdgebrek en ik wil gewoon een beetje afstand nemen. Toch wil ik jou even een hart onder de riem steken of in ieder geval gewoon eventjes iets laten horen.

Wat ook de reden mag zijn, ik hoop met heel mijn hart dat je snel weer in wat rustiger vaarwater komt. Weet je meissie, uiteindelijk komt alles weer goed. Waarschijnlijk heb je geen ene donder aan deze woorden en geloof je er op het moment geen ene snars van!....... Maar ik wil gewoon even laten weten dat ik echt vaak aan je denk en ook altijd met veel plezier je berichtjes hier volg.

Ik wens je veel wijsheid, succes  en vooral rust in je hoofd toe. En toch lieve Jeanette.. ik zeg het nogmaals..... alles komt uiteindelijk weer goed. Neem je tijd, we spreken elkaar wel weer.

Dikke knuffel
Brigitte

Lieve Costa

(poeh het valt niet mee een berichtje plaatsen)

wat de reden ook mogen zijn, blijf van de pil af. Er zijn andere
voorbehoedsmiddelen die minder effect hebben op je hormoonhuishouding.
Met pilgebruik gooi je weer je hormoonhuishouding door de war met alle
gevolgen van dien.

Gebruik anders eerst eens een tijdje een condoom, of laat een mirena plaatsen.

Nou ja meid wat je ook doet ik hoop dat je er helemaal achter staat, en dat jullie er uit komen.

Dikke knuf

Miep

Mijn kinderwens schuif ik even opzij. Ik ga niet in detail maar er is iets gebeurd waardoor ik geen kindje op de wereld wil zetten. De behandelingen doe ik misschien nog ik ben er nou toch mee bezig!! Maar ik ga waarschijnlijk voorlopig aan de anti baby pil.
Het doet me veel pijn, ik ben tenslotte al 37 en misschien komt het er dus nooit meer van maar ik wil eerst goed in me vel zitten voor ik aan een kind begin. Ik blijf wel op het forum, niet zo vaak misschien maar lees zowiezo wel mee. Misschien dat het allemaal nog een hele andere wending krijgt maar dan moet er veel gebeuren maar ik hou jullie op de hoogte.

Hallo meissie.

Hier kom ik het nog een keertje proberen.
Had al een heel verhaal voor je getypt en ineens toen ik op plaats bericht drukt.
FOETSIE.
Je word er toch niet goed van.

Maar dit even terzijde.
Ik schrok best toen ik jouw berichtje las.
Jij die eigenlijk altijd wel de vrolijke noot hier ben. Niet dat je dat nu niet ben hoor!!!!
En je hoef natuurkijk zeker niet in detail te treden waarom jij zo'n beslissing neem.
Ik hoop dat je je snel weer helemaal goed in je vellentje voeld zitten.
Vind dat wel een hele knappe beslissing van je hoor!!!
Want jijzelf komt altijd op de 1e plaats.
Vind het ook best moeilijk om de juiste woorden te vinden voor je.
Heb altijd heel wat in mijn hoofd, maar komt er niet altijd juist uit.
Hoop dat dat het nu wel doet.

Meissie heel veel sterkte en zorg ervoor dat je je weer kip lekker gaat voelen in je vel.
En we kunnen jouw verhalenhier niet missen hoor!!!!!
Jij met je choco chocolade verhaaltjes. Ik reageer niet altijd maar lees het zeker
altijd wel.

PV

Lieve costa,

wat erg dat je deze beslissing moet nemen zeg!! Hoop dat het snel weer wat beter met je zal gaan!!
Natuurlijk ben je altijd welkom hier he!
Weet verder niet zo goed wat te zeggen.
Veel sterkte, en hou je taai.

Liefs Ineke

Lieve lieve Costa,

Wat lees ik nu weer?
Ik heb je al een tijdje even niet gesproken en ik schrok hier wel even van.
Juist nu ik dacht dat het allemaal de goede kant opging omdat je ook lekker samenwoont met je mannetje.

Ik wil  laten weten dat ik aan je denk en als je me nodig hebt je me weet te vinden.
Hopenlijk komt alles goed en zal je straks weer van alles mogen genieten.
Dikke knuffel,

Corina

Hoi moppie,

Het is echt bijna niet te doen zeg, een berichtje plaatsen!
Lieve meid, ik wil je ook even laten weten dat ik enorm met je meeleef en dat ik hoop dat je eruit gaat komen, maar dat kan bijna niet anders, jij met jouw positieve houding. Maar ik vind het ontzettend rot voor je dat je blijkbaar toch deze beslissing moet nemen. Meid, ik denk aan je en kom hier als je het nodig hebt!

Liefs Solleke

ALS IK

Als ik alleen maar was
Een kop op een karkas
Had mijn bestaan geen zin
Goddank er zit iets in

Ik weet niet hoe het heet
Een ziel? een kern? een pit?
Mijn moeder zei:"'t is God
Die ergens in ons zit..."

Maar soms voel 'k me zo leeg
En onze lieve Heer
Van wie mij werd verteld
Vind ik dan nergens meer

Maar als ik op een dag
Wat naar de bloemen kijk
Dan denk ik telkens weer..
Mijn moeder had gelijk!

Lieve lieve meiden!!
Nou nou ik had een heeeeeeeel verhaal getypt en weg is het!!! GRRRRRR

Ga ik weer...... (kopieer het wel voor de zekerheid)

Ten eerste...jullie woorden zijn zo warm dat het zweet op mn voorhoofd staat!
Ik ben jullie een beetje schuldig wat er gebeurt is.....
Ik hou het iets korter dan mijn mislukte plaatsing van net anders zit ik zo de hele dag achter mijn pc hihi.
Afijn, mijn vriend heeft in het verleden een boel opgekropte woede opgebouwd, heeft TE veel meegemaakt!!!
Nu drinkt hij soms net iets meer dan hij hebben kan en als er iets gebeurt dan kan het fout lopen. Erg fout!!!
Zoals eergister en dat was de eerste keer maar ook de laatste keer. Ik loop nu met een blauw scheenbeen omdat hij een hard voorwerp naar me gooide en me voor alles uitmaakte. Ten onrechte!!!!!
We wonen net samen en hebben geen rust gehad. Vrienden van hem met problemen kwamen die hem hoorndol maakte met hun verhalen en problemen. Die hou ik nu dus weg hè??? Dat begijpen jullie zeker wel????? Die gasten moet ik niet meer zien!!
Maarja, hij heeft t wel op mij afgereageerd.
Vandaag ga ik met hem praten en ik wil dat hij een dagopname gaat doen voor een lange periode om zichzelf terug te vinden.
Ook geef ik aan dat we NIET vrijen tijdens mijn vruchtbare periode. (dus geen pil Miep) totdat ik zie dat het goed met hem gaat.
Hij weet dat ik geen makkelijke ben en dat een tweede keer funest zal zijn. Dan kan hij zijn biezen pakken en met de noorderzon vertrekken!!!!!
Ik weet het, jullie zeggen; ik had hem nu al de deur gewezen maar er is veel voorgeschiedenis.
Het verhaal is wat warriger dan mijn vorige helaas maarja, stomme site ook!!!
Hij is gister de gele dag weggeweest, hij kent me, durfde niet thuis te komen. Heeft de hele dag gehuild naar horen zeggen en heeft spijt. Tuurlijk, het zou niet zo zijn....maarja dan had hij nu al met zijn koffers buiten gestaan.
Jullie vragen je af waarom ik niks deed toen hij zo was. Kon ik wel doen maar dan had ik het nog erger gemaakt. Dus ik hield me wijselijk stil en bleef naar de tv kijken. Hij weet dat als dit nog een keer gebeurt dit het einde van onze relatie betekent dat heb ik al gezegd en ik bluf nooit!!! Dat voorop!!
Dat zal me veel pijn doen maar ik denk dat we hier wel uitkomen. Hij staat er ook achter om een behandeling te ondergaan zoals ik hoorde van zijn vriend die als een vader voor hem is. (55)
Ok, ik stop er even mee, ik hou jullie op de hoogte.
X Costa

Terug
Bovenaan