Kinderwens, maar te oud?

Lees al je eigen berichten eens terug.
En elke baby is ook een mens. Die er zelf niet om vraagt om op deze wereld te komen. Die niet uit egoïsme op de wereld wil komen ‘omdat mama kriebels heeft’
Je hebt een mega psychiatrisch dossier. Leefde onlangs in een auto. Met je kind nota bene! In een hotel. Was zwanger ‘maar was de papa wel de papa?’ Leeft (leefde?) met een narcist. Je wist het wel maar wilde er niet van af
Hoeveel alarmbellen moeten er nog af gaan.

1 ding scheelt. Zonder vent (je ligt in scheiding) geen zwangerschap. En op deze leeftijd met deze geschiedenis gaat ene kliniek niet zomaar met je in zee om je BAM te maken
 
Lees al je eigen berichten eens terug.
En elke baby is ook een mens. Die er zelf niet om vraagt om op deze wereld te komen. Die niet uit egoïsme op de wereld wil komen ‘omdat mama kriebels heeft’
Je hebt een mega psychiatrisch dossier. Leefde onlangs in een auto. Met je kind nota bene! In een hotel. Was zwanger ‘maar was de papa wel de papa?’ Leeft (leefde?) met een narcist. Je wist het wel maar wilde er niet van af
Hoeveel alarmbellen moeten er nog af gaan.

1 ding scheelt. Zonder vent (je ligt in scheiding) geen zwangerschap. En op deze leeftijd met deze geschiedenis gaat ene kliniek niet zomaar met je in zee om je BAM te maken
Zoals ik al zei, het is een forum ;) Zolang je me niet IRL kent, kan je niet oordelen.
 
Zolang al jouw berichten waar zijn, kan ik daar zeer zeker over oordelen
Maar indd. Het is een forum. Je kunt je fantasie de vrije loop laten gaan
 
Sorry, maar je kent me niet, weet niet wie ik ben en geeft je mening op basis van een aantal forum posts. Achter iedere post zit een mens en een mens heeft gevoel. Ik vind dat je daar best iets meer rekening mee mag houden.

Vergeet ook niet dat de meeste mensen zich alleen laten horen op het moment dat het niet zo lekker gaat. Net als het nieuws. Leuke dingen hoor je meestal niet.

Het maakt me wel nieuwsgierig naar het volgende; wat in mijn berichten triggert jou om te denken dat ik niet in staat ben om voor een kind te zorgen?
Eens met Ananasss en Essil. Ik ken je inderdaad ook niet maar de topics die jij de afgelopen tijd hebt geplaatst, doen mijn wenkbrauwen fronsen. De inhoud van jouw topics schieten alle kanten op. Dat zegt voor mij wel genoeg. Krijg eerst jezelf weer eens op de rit meis.
 
De afgelopen 5 maanden was ik in de war. Nu heb ik meer duidelijkheid en plannen. Ik heb nu overzicht en weet waar ik wel en niet aan toe ben. Hierdoor heb ik alles juist op de rit.
 
De afgelopen 5 maanden was ik in de war. Nu heb ik meer duidelijkheid en plannen. Ik heb nu overzicht en weet waar ik wel en niet aan toe ben. Hierdoor heb ik alles juist op de rit.
Mag ik voorstellen dat je eerst een halfjaar de tijd neemt, om te zien of die nieuwe stabiliteit blijvend is?
 
Mag ik voorstellen dat je eerst een halfjaar de tijd neemt, om te zien of die nieuwe stabiliteit blijvend is?
Ik heb in mijn leven meer dan genoeg meegemaakt om precies te weten wie ik ben, wat ik denk, wat ik voel en wat goed voor me is. Hierdoor ken ik mezelf door en door. Ieder nadeel heeft z'n voordeel zullen we maar zeggen.

Toch bedankt voor de bezorgdheid! Het is fijn als mensen daadwerkelijk met je meeleven. Dat is wel eens anders geweest.
 
Terug
Bovenaan