Kinderwens met onregelmatige cyclus

Ik voel helaas geen eisprong aankomen!
heb eigenlijk altijd wel last van veel afscheiding.. dus zie hier niet veel afwijkend in.
 
zit nu dus al op dag 47.. denk dat ik het nog een week of 2 af wacht, en dan misschien toch maar naar de huisarts voor een afspraak? Heb in het verleden ook een cyste bij mijn eileider gehad, dus  denk kan altijd voor de zekerheid een echo laten maken..
 
Het kan misschien inderdaad geen kwaad als je er eens naar laat kijken :) oh ja over die afscheiding: hier ook altijd wel veel af scheiding, maar rond mijn eisprong wordt het doorzichtig, meer draderig.
Ik hoop dat je menstruatie er snel aankomt, niet fijn dat wachten. Succes meid ??
 
 
Hallo! 
Ik kan me jouw frustratie goed voorstellen. 
Ik ben ook voordat ik wilde 'beginnen' op tijd gestopt met de pil. Daarna had ik direct een cyclus maar wel zeer onregelmatig. Meestal een cyclus van 42 dagen. 
Ik ben ondertussen 2 gezonde dochters verder en ben eigenlijk vrij makkelijk zwanger geraakt beide keren. (1 miskraam tussendoor)
Bij de 2e heb ik een ovulatietest gebruikt en deze gaf ook een eisprong aan. 
Ik heb geprobeerd om het los te laten. Te genieten van elkaar, je ovulatietesten in de gaten houden maar proberen (hoe moeilijk en rationeel dat ook is) niet té gefocust zijn. Succes! Ik duim voor je mee! 
 
Bedankt voor je reactie! Dat geeft me goede hoop.
Ben inmiddels nog niet ongesteld (dag 55) maar voel wel dat het er nu snel aan komt (hopelijk). 


Ik ben van plan om na mijn menstruatie een hele maand ovulatie testen te doen.. zodat ik inzicht heb ik mijn ovulatie.
 
Het is idd moeilijk om het los te laten, maar dit is denk ik wel het beste om te doen.. :)
 
Terug
Bovenaan