@Marij: herkenbaar, haha!
Nogmaals allemaal bedankt voor de begripvolle reacties! Erover sparren met 'lotgenoten' helpt enorm haha
Een paar maanden geleden waren partner en ik onderweg naar vakantie (Valkenburg, lekker veilig
) We hadden het er toen ook al over: willen we wel, niet, ook in verband met medische condities? Nog niet eens over het wanneer, maar toen we allebei de knoop konden doorhakken dat we het wél wilden werd ik ook emotioneel. Heel gek, omdat ik nooit gedacht had dat ik het zo belangrijk zou vinden.
Een hele aparte maar ook fijne gewaarwording!
Ook dat voelt trouwens raar, alsof je vanaf het begin moet weten en je besluit vast moet staan: wel of geen kids? Ook weer iets van de huidige tijd denk ik.
Nogmaals allemaal bedankt voor de begripvolle reacties! Erover sparren met 'lotgenoten' helpt enorm haha
Een paar maanden geleden waren partner en ik onderweg naar vakantie (Valkenburg, lekker veilig
Een hele aparte maar ook fijne gewaarwording!
Ook dat voelt trouwens raar, alsof je vanaf het begin moet weten en je besluit vast moet staan: wel of geen kids? Ook weer iets van de huidige tijd denk ik.