Kinderwens uitstellen of hart volgen?

Ga er lekker voor als je er van overtuigd bent dat jullie dit willen en er klaar voor zijn :). Ik kwam overspannen thuis te zitten en een week later had ik een positieve zwangerschapstest in m'n handen. Wij waren heeel lang aan het proberen en toen werd ik zwanger en viel gelijktijdig overwerkt/overspannen uit. Vlak voor m'n zwangerschapsverlof nog weer teruggekomen en nadat ik weer ging werken (na afloop van m'n verlof) na 2 maanden uitgevallen met een post parfum depressie. Maw: je weet nooit wat er gaat gebeuren dus laat je daar echt niet door tegenhouden.  
 
Volg je hart! 
Ik zelf zit nu met een burn out thuis. Zelfde situatie, hoge werk druk. Ben al half jaar gestopt met de pil en ineens begon ik te twijfelen, is dit wel juiste moment? Maar wat mijn moeder altijd zegt, een kind komt nooit op het juiste moment. Er is altijd wel iets in het leven. Dus volg je hart ❤ wij doen dat ook. 
 
Je hart volgen! Je leeft maar 1 keer. Doe wat JOU (in dit geval jullie) gelukkig maakt.

Dat is mijn advies. Vooral jullie kinderwens absoluut niet van anderen laten afhangen (zoals een werkgever en wat deze daarvan zou vinden). Werk is veranderlijk.

Volg je hart en ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe samen.
 
Hee,

Als jullie graag willen beginnen aan je kinderwens zou ik gewoon lekker beginnen, je kunt kiezen wanneer je eraan begint maar je kunt niet bepalen wanneer het lukt❤️

Volg je gevoel en sterkte!

Liefs
 
Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal, waardeer ik ontzettend! Volgens mij is de boodschap wel duidelijk. Dit mag ons geluk niet in de weg staan, en eigenlijk is dat wat wij diep van binnen ook wel voelen. Dank jullie wel!
 
Vervelend en helaas herkenbaar voor mij. Ik zat al langer ziek thuis en zat in een fertiliteitstraject die ook veel van me vroeg. Maar gezin/privé gaat voor werk. Ik vond het ook ongemakkelijk dat ik ze tijdens langdurig ziekte moest vertellen dat ik zwanger was, maar begrijpen deden ze het wel. Altijd voor jezelf kiezen, werk is ondergeschikt ben ik nu achter. En als het even een paar jaar niet werken is en wat krapper en je gaat weer werken als kind naar school gaat kan dat misschien ook rust geven. Dit was voor mij een fijn plan voor achter de hand. Wil heel graag weer werken, maar zolang dat nog niet gaat geniet ik lekker van mn kind.
Succes met alles! X
 
Ik kreeg net een geweldige kans van mijn werkgever: nieuwe functie met opleiding. Toch reuze blij dat ik niet heb gewacht, want het ging dus niet vanzelf en nu, 1 jaar en 8 maanden verder ben ik pas zwanger. En ik ben nog niet helemaal ingewerkt of klaar met mijn studie, maar niemand op mijn hele werk niet die mij dat kwalijk neemt! Ke mag denk ik wat meer aan jezelf denken
 
[quote quote=10495382]Hee,

Als jullie graag willen beginnen aan je kinderwens zou ik gewoon lekker beginnen, je kunt kiezen wanneer je eraan begint maar je kunt niet bepalen wanneer het lukt❤️

Volg je gevoel en sterkte!

Liefs[/quote]Ja dit denk ik ook. Duurde bij ons langer dus zou het pas uitstellen als het echt moet.
 
Terug
Bovenaan