Kinderwens

W10

New member
Goedemiddag,

Mijn vriend (31) en ik (29) zijn 9.5jaar samen en hebben zins 1.5 jaar een koophuis. Zinds een halfjaar heb ik een sterke wens om moeder te worden en de afgelopen maanden neemt dit steeds sterker toe.
Ik heb geprobeerd om mijn kinderwens uit te spreken, maar mijn vriend gaf aan dat hij mij nog niet wilt delen.
Zinds dien vind in het erg lastig om het gesprek aan te gaan.

Hebben jullie tips, hoe hier mee om te gaan en tips hoe het gesprek te voeren/aangaan?
 
Laatst bewerkt:
Mijn nekharen vliegen overeind. Hij wil jou niet delen? Hij wil iets dat helemaal niet bestaat! Jij bent zijn bezit niet! Ik zou toch weer het gesprek aangaan. Leg vooral je gevoel uit.

O ja, zins moet sinds zijn
 
"nog" niet na 9,5 jaar? Tja. Onze dochter is 14 jaar geboren, nadat we elkaar ontmoetten. Het verandert inderdaad veel in de dynamiek van je relatie. Maar het is ook een mooi iets, oude problemen worden onzinnig. Omdat je nu iets veel belangrijkers hebt om je druk om te maken. Het slaapgebrek geeft nieuwe problemen. En zeker een zorgenkind kan een relatie zwaar onder druk zetten.

Maar als je relatie in de basis sterk is, en dat weet je wel na 9,5 jaar, dan is het niet iets om je zorgen om te maken. Geen reden dat je elkaar zal verliezen. Na de tropenjaren vindt je elkaar wel weer terug.

Op jouw leeftijd is het heel logisch dat je je biologische klok voelt. Daar is een reden voor.
 
Terug
Bovenaan