Kinderzitje??

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi!!

Wanneer mogen de ''ukkie'' nu in een kinderzitje?
En natuurlijk WELK kinderzitje ga je nou voor??? Er is zoveel keuze...:-(

Misschien tips?

Groetjes!!

Hoi,

Ik heb een Bobike zitje via marktplaats gekocht. Morgen  ga ik m ophalen! De Gmx vind ik onhandiger omdat er rondom een stang zit, is weer zo gepriegel met die benen....
Myrthe is nu 7,5 maand. Ze kan al goed stabiel zitten en dan mag je gaan fietsen.
Ik kan niet wachten.... Tot nu toe fietste ik met haar in de draagdoek (een paar keer gedaan) maar het geeft me geen veilig gevoel en Myrthe vind alles zo leuk dat ze ondersteboven gaat hangen om alle auto"s te kunnen volgen.
Je begrijpt wel, tijd voor een zitje!
Heel veel succes met zoeken.... Ik ben blij dat we via marktplaats geslaagd zijn. Zijn dure dingen......

Liefs Reneke

Hoi Hoi!!

JA de bobike, ik heb er meer advertenties van gezien..
Dus das wel een goeie dus? En wat is nu een redelijke prijs (bod om op te bieden) voor zo'n sitje???
Want de prijzen verschillen echt enorm!!!

Bedankt!!

ook ik heb een bobibike zitje en was voor de stoel incl bevestigings materiaal en scherm +alles zelfde bekleding en regenhokje (noem ik het maar weet niet hoet heet) 121.95 kwijt best veel maar je hebt wel wat vind ik

liefs

Hallo!!

Oke! Jee das nog best wel een bedrag idd..was dit ook 2e hands??
Maar dan zit je kleintje vast aan een riempje??
En bij die andere zitten er stangen omheen, zitten ze dan niet beter??

Bedankt voor de reacties! Ik vin het soms moeilijk!

Groetjes

quote: inanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2008 20:23:21'));

Hallo!!

Oke! Jee das nog best wel een bedrag idd..was dit ook 2e hands??
Maar dan zit je kleintje vast aan een riempje??
En bij die andere zitten er stangen omheen, zitten ze dan niet beter??

Bedankt voor de reacties! Ik vin het soms moeilijk!

Groetjes

nee dit alles is wel gewoon helemaal nieuw en uit de winkel hoe bedoel je stangen????

ik heb ook de bobike gekocht, gister heeft mijn meisje er voor het eerst ingezeten.
omdat ze een spreidbroekje heeft, kan ze helaas niet voorop.
ze zitten bij bobike idd in een riempje, maar die kan je heel strak zetten.
je kindje kan dan geen kant op!
o ja, ze is nu 8 1/2 maand, en kan heel goed zitten.

Nou Je hebt als je goed kijkt bij de zitjes..zitjes met 2 stangen aan de zijkant, daar steek je de voetjes door heen (lijkt me niet zo handig?? zei jij ook al toch Reneke??) En je hebt zitjes daar kan je ze zo inzetten en maak je ze vast met riempjes..
Maar begrijp dus dat die echt goed vast zitten...

Nou kon ik een bobike zitje kopen + windscherm, steun-slaaprol en dubbele montage set.   voor 55 euro??? duur????

persoonlijk vond ik van wel, omdat ik ook zitjes voor 60 euro heb gezien nieuw~!
Maar misschien zijn hier kenners???:)  

Groetjes!!!

Terug
Bovenaan