Kinderzitje??

Hee hoi,

Hier is een moeder met stangen, haha! Mijn zoontje mocht ook met 8/9 maanden op de fiets.

Wij hebben  een  Gmg fietsstoeltje, met scherm en  steunrol (maar die gebruik ik niet of nog niet). Er zullen voor alle zitjes  voors en tegens zijn.

Ik zie het probleem niet met de stangen dat wilde ik alleen nog even zeggen voor diegene die daar over twijfelt! Mijn moeder had vroeger ook zo'n soort zitje voor ons en nu is hetzelfde zitje (ongeveer) nog steeds op de markt, dus waarom zou het niet goed zijn?

Liefs Lientje

Ps Voor iedereen veel fiets plezier!!!

Ho, voor iedereen reageert...

Niemand zei niet goed, maar ik  niet handig...sorry! Alles gaat onhandig in het begin, dus ook dit, maar nu zit hij er met 2 tellen in.

Liefs Lientje

Hallo

Ik vind 55 euro voor een tweedehandsstoeltje wel veel maar een windscherm alleen al betaal je 25 euro voor maar die slaaprol en montageset zou ik echt niet weten ik heb een voorstoeltje inclusief windscherm voor 10 euro maar ik moet wel een nieuwe gordel kopen en dat kost 7,50. Maar als je mijn topic leest moederfiets of fietskar ga ik het ook weer verkopen als ik geen moederfiets neem.   Als je dan intresse heb laat het maar even weten dan kunnen we wat regelen.

groetjes lisette

hoi meiden,

ik heb ook een stoeltje voorop de fiets, zoeentje met een leuning rondom. ik vind het wel handig, zo kan ze lekker haar armpjes hierop laten rusten. het was wel even wennen om haar erin te zetten, dat moet ik toegeven. maar ik vond deze leuker omdat er ook een stuurtje aanvast zit voor haar. kan ze mee sturen. ze ze ook nog met een riempje vast dat je kan verstellen.
heb nog geen foto van haar in het stoeltje maar zodra ik die gemaakt heb zet ik hem er even op

groetjes linda

Wat mij betreft is het eigenlijk bijna hetzelfde verhaal als happydays/linda.
Ook een met stangen dus en een leuk "stuurtje" waar idd evt. zo'n  slaaprol overheen kan.  We hebben alles nieuw gekocht.  Dan weet je echt zeker dat het goed is. Tweedehands doe ik met zulke artikelen liever niet.  

Inderdaad is dat andere stoeltje misschien wel makkelijker met erin zetten, maar ja...elk zitje heeft zo z'n voor en nadelen.

Groetjes, Bianca

Hoi,

Ik wou nog even melden dat ik een bobike stoeltje incl bevestiging en windscherm voor 28 euro op marktplaats heb gekocht. Ik vond 55 euro ook duur. Dan kan je net zo goed nieuw kopen.
Op www.nietzoduur.nl zag ik alles compleet al voor 70 euro. Dus dan zou ik er persoonlijk geen 55 euro voor 2e kands betalen.
Maar goed ik had m voor goed prijsje en net opgehaald. Ziet er super uit, nu na de operatie snel weer op de been en fietsen!!!!!

Liefs Reneke

Hallo

Als je wilt mag je mijn stoeltje overnemen laat maar even weten of je intresse heb als het nog nodig is ik kan je fotos mailen

groetjes lisette

Ik heb een GMH fietstoel en die stangen daar ben ik erg blij me geeft meer veiligheid mocht de fiets ooit een keer omvallen. heb alles 2e hands gekocht voor €25 met windscherm en ziet er nog prima uit. Zifjon kan er goed in zitten en de bekleding is lekker dik waardoor hij op een troontje zit.

gr van Mariska

Terug
Bovenaan