kindje 12 weken wat wegen die van jullie??

Robin is gisteren bij het consultatiebureau geweest. Ze is 14 weken, weegt 6910 en is 62 cm.

Ik heb vannacht de laatste fles van 23.00 eraf gehaald en ze sliep vandaag tot 5.15.
Ik ga inderdaad proberen die laatste voeding wat meer te geven om 19.00. Of deze wat rekken tot 20.00. Als ze 4 maanden is mogen die kleintjes ook rijstebloem.
Dat kun je bij de laatste voeding doen een paar schepjes en dan slapen ze ook wat langer.

Groetjes Jessica

Phoe phoe wat hebben jullie allemaal grote/zware kindje!(bedoel er niets mee hoor!)

Kyara woog toen ze op een paar dagen na 12 weken was; 4970, ik weet niet hoe groot ze is want ze is niet meer gemeten (mocht laatst niet naar cb vanwege haar waterpokken, over 2 weken nieuwe afspraak).

Ik zie wel veel kindjes die veel meer wegen zeg, niet dat ik me druk maak hoor. Ze groeit en ziet er verder gezond uit, dus dat is voldoende geruststelling voor mij. Gewoon bijzonder dat er zoveel verschil in kan zitten.

Ze krijgt 5 voedingen van 165, die ze lang niet altijd opdrinkt....

Groetjes,
Nymue

hoi hoi
mijn dochtertje is nu 20 weken (bijna 5 maanden) en ze weegt 5320 gram en is 65 cm lang.Bij haar geboorte woog ze 3375 gram en was ze 52cm. Ze is dus erg lang en erg dun, en daardoor heeft ze al 5 keer in het ziekenhuis gelegen. Ze heeft ook koemelk allergie en sinds ze friso allergy care krijgt gaat het ietsje beter maar echt goed groeien in haar gewicht doet ze niet. Ze heeft ook allerlei onderzoeken gehad maar daar kwam( gelukkig ) niets uit, alhoewel ik nu ook weleens wil weten wat er met haar is want ze eet best goed 5 x 180 + 6 schepjes, alleen de laatste voeding drinkt ze eigenlijk niks van. Ze is altijd rolijk en huilt echt nooit maximaal 5 minuten per dag. Ook slaapt ze prima door en s'morgens moet ik haar altijd wakker maken om 8 uur voor haar eerste voeding, dus ze is een heel tevreden meisje, nu alleen nog groeien haha....

groetjes Liek
mama van Joy 14-5-03 en Reana 11-1-07

onze zoon stef is nu 14 weken en 2 dagen en   hij is gister weer gemeten en gewogen.
hij is nu 67 cm lang en weegt 7030 gram.
dus hij groeit erg goed, hij krijgt 3x 200 ml voeding en 2 x 165 en dat gaat erg goed.

groetjes chantal

Ons wondertje Rowan is vandaag 13 weken en 6 dagen. Hij weegt 6830 gram en is 63.6 cm groot. Bij zijn geboorte woog hij 3755 gram en was toen 50 cm groot.
Hij krijgt nu 5 flessen van 180 ml en 6 schepjes Nutrilon.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan