Kindje al voelen bewegen?

hoi, allemaal

ben van de derde inverwachting, maar voel nog niet echt wat.
over twee weken de 20 weken echo.
gisteren het hartje weer gehoord, fijn geluid is dat .
verder voel ik mij weer goed, alleen heel moe, en heb al harde buiken , en moest minder gaan werken.

groetjes niek

hoi hoi

ik voelde de kleine al met 14 week het is mijn derde kindje   ben nu 18w4d en het worden al echte trapjes nu ben van mij zelf erg slank dus denk dat het daar ook aan ligt want als ik op mijn rug lig kun je de baby al zien liggen groetjes jolanda

Hallo allemaal,

Ik voel dus gewoon nog helemaal NIKS! IK ben 16 weken en 1 dag, de placenta ligt tegen de rug aan en ik ben in verwachting van de derde terwijl de tweede nu nog maar 10 maanden is.....iedereen incl. de Vk heeft me gezegd dat ik deze baby wel met 13, 14 weken zou voelen...niet dus!
Ben vandaag bij de VK geweest en heb wel weer het hartje gehoord en de groei van de baby gaat hardstikke goed..bij de tweede ging dit niet helemaal goed met een paar groeiecho's en extra zorgen als gevolg dus dat is wel weer een geruststelling. Nu maar rustig afwachten totdat deze mevrouw/meneer een keer wat van zich laat voelen!

Groetjes Brechtje

Haha ja, die beebs zijn toch allemaal weer verschillend!

Af en toe voel ik wel een plofje, maar nog niet echt duidelijk hoor.

Komt straks wel rond de 20 weken. Wat ik echt het aller aller leukste vond bij onze dochter is dat mijn man een kuiltje maakte van zijn hand en deze tegen mijn buik drukte. Onze dochter ging er dan letterlik tegen aan liggen. Dat vond ik echt fantastisch. Bij mijn hand deed ze dat niet zo, dus in de buik vond ik haar al een papa's kindje haha.

Ook als ik snachts tegen mijn man aankroop in bed en met mijn buik in zijn rug prikte. Dan voelde ik mijn dochter zijn kant op zwemmen. Gek maar erg leuk om mee te maken!

Nog een paar weekjes en dan gaan die buiken van ons alle kanten op!
Dan voel je niet alleen wat bewegen, maar dan zie je de beeb ook bewegen.
Van mij mocht het op het laatst wel wat minder, want hoe minder de ruimte des te minder prettig het bewegen voelde!
Toch porde ik de laatste weken van de zwangerschap elke ochtend in mijn buik,om te zien of er nog leven was! Want een stille buik was dan ook weer niet prettig!

Nou ja, groetjes maar weer!

Ik voel onze uk al vanaf 16wk schoppen en duidelijk bewegen. Ik ben zelf wel heel smal en het kind kan dus geen kant op. Deze week kon mijn man onze beeb ook al voelen. Uk reageert ook al op je handen, dus van rechts naar links bewegen enzo. Heb wel ergens gelezen dat je je uk al vanaf 17wk voelen, maar niks moet. Vanaf 26wk ofzo moet je ze elke dag een x-aantal keer voelen. Hoe eerder hoe leuker lijkt mij. Vooral 's avonds in bed als ik rustig ligt begint onze uk. Wel een grappig gevoel eigenlijk. Mij mij dus geen bubbeltjes maar echte schopjes al.

Gr. Yvonne
(17wk en 5dg)

ik ben ondertussen 19w1d zwanger.
de kleine heeft al een "ritme" vlak na het eten is ze (?) heel druk, en ze kan heel fel reageren op mijn huidige dochtertje. Als zij bij mij op schoot zit of "praat" tegen mijn navel, krijg ik echt harde trapjes! geweldig he!

groet hilal

Hoi hoi,

ik ben nu 18 wk 4 dgn en ik moet zeggen dat ik al heel vroeg (13 wk) het gevoel had van een vlindertje dat opgesloten zit in mijn buik...
Nu begin ik meer bewegingen te voelen, een paar keer per dag draait het zich even om en merk ik dat erg goed!
Ik las ook bij iemand dat haar baby al een echt papa's kindje is, daar kan ik over meepraten! Als mijn man zijn hand op mijn buik legt, voel ik het naar zijn hand zwemmen, dan zeg ik:" snel leg je hand aan de andere kant!" En vervolgens "zwemt" de kleine er weer heen! Ook als het erg onrustig is in mijn buik, wordt het snel minder als mijn man zijn hand heel lichtjes op mijn buik legt. Hij heeft grote handen, dus dat bedekt nu nog bijna de hele baarmoeder.
Ook heb ik twee katten, waarvan er één een echte kroel is! Die kan vreselijk hard spinnen! Ook daar reageert de kleine al op, door of heel rustig te worden, of juist door te proberen bij het geluid te komen!
Donderdag weer een controle en dan over twee weken de echo, ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat!

Kus Sas

Ik voel heel af en toe iets, maar nog niet echt duidelijk. Vera voelde ik met 18 weken, dus ik heb nog 2 weken. kan bijna niet wachten als hij/zij maar niet zo vaak de hik heeft net als Vera had. Erg grappig in het begin, maar niet als het iedere dag 2 of 3 keer voorkomt.
voor iedereen die de uk al voel geniet er lekker van, voor alle anderen onze tijd komt nog.

groetjes daan

Terug
Bovenaan