Kindje doet middagslaap in tent

<p>Hallo,</p><p>Graag jullie mening:</p><p>Kindje (2) doet middagslaapje in tent op camping en ouder moet plasje doen (andere ouder is wandelen).<br /><br />Snel heen en weer naar toilet gebouw of kindje wakker maken, samen naar toilet gebouw en kindje weer op bed leggen?</p><p>bedankt!</p>
 
Dat hangt voor mij van nogal wat factoren af. Wat voor camping, andere mensen in de buurt? Karakter kind, hoe slaapt je kind, wat doet je kind als ze wakker wordt en je bent er niet? Hoe ver weg is de wc?
 
Als het toiletgebouw niet al te ver is zou ik denk ik een aardig ogende buurvrouw op de camping vragen of ze een oogje wil houden. En dan heel snel op en neer gaan. Of nog beter; eerst zelf naar de wc en dan je kind naar bed. Zolang kan je het wel ophouden neem ik aan ?
 
Kind wakker maken en daarna terug leggen zou hier écht niet kunnen,dan slapen ze echt niet meer. Mijn kinderen tenminste niet.
Even heeeel snel heen en weer, of van tevoren even nadenken of je moet plassen, of vragen of iemand even een oogje in het zeil wilt houden.  Of gauw plassen achter een boom of in een pan ofzo haha!!
 
[quote quote=10349071]Kind wakker maken en daarna terug leggen zou hier écht niet kunnen,dan slapen ze echt niet meer. Mijn kinderen tenminste niet. Even heeeel snel heen en weer, of van tevoren even nadenken of je moet plassen, of vragen of iemand even een oogje in het zeil wilt houden. Of gauw plassen achter een boom of in een pan ofzo haha!![/quote]
Hahaha in een pan! Ga gewoon op een emmer zitten ofzo. ;-)
 
Wij gaan gewoon samen tanden poetsen 's avonds, maar het grote verschil is dat wij een hond hebben die de hele camping wakker zou blaffen als er een vreemde in de tent zou stappen! Kan me voorstellen dat het lastiger is als je dat niet hebt. Ik zou de buren vragen een oogje in het zeil te houden.
 
Ik zou sowieso iemand vragen om een oogje in het zeil te houden, en als dat niet kan, niet naar de wc gaan :) Vind het niet kunnen als je kind wakker wordt en er is niemand. 
 
Terug
Bovenaan