Kindje doet middagslaap in tent

Je staat normaal gesproken toch ook niet binnen een minuut in de kamer van je kindje als hij/zij wakker wordt?
Ik zou even heen en weer gaan, wel even een vriendelijke buur informeren..
 
Ligt heel erg aan het kind en de situatie.
Mijn zoontje slaapt sws 2 tor 3 uur, dus als die tijd nog niet voorbij is gewoon gaan plassen.
Ook wordt hij rustig kletsend wakker en blijft dan nog prima een kwartier liggen om rustig wakker te worden.. (1,5 jaar oud) Als je kindje krijsend wakker wordt is t weer lastiger! 
Dit jaar dus wel gedaan. Gewoon omdat ik wel zeker ben van zn slaapritme..
 
Dit is denk ik vergelijkbaar met de discussie of je even je andere kinderen uit school kan gaan halen. Ik zou dat zelf nooit doen maar ik weet dat de meningen erover verdeeld zijn. Ik zou niet eens zozeer bang zijn dat de kleine wakker zou worden en het een probleem zou vinden dat jij er niet bent,.. maar een vreemde kan bij jouw kind in de tent komen als jij even weg bent en dat zou ik zelf ten aller tijde willen voorkomen. Voortaan idd maar even gaan plassen voordat de kleine gaat slapen ?
 
Als ik de reacties zo hoor voelt het onverantwoord maar ik ging met de babyfoon snel even naar het toilet. Als ik zeker wist dat ze sliep. Wij gaan altijd in het voor of naseizoen en kleine campings. Staan ook altijd dicht bij het toiletgebouw. 
 
Ik vind het grappig dat iemand het vergelijkt met het heen en weer gaan naar school of bijvoorbeeld boodschappen doen. Dat zou ik namelijk nooit doen, als mijn kindje op bed ligt.
Maar even plassen, met de babyfoon erbij, vind ik echt wat anders. Maar ja wij staan ook altijd op kleine campings. Of ik zou inderdaad even aan een vriendelijke camping gast vragen of ze op willen letten.
 
Terug
Bovenaan