kindje ligt alleen maar onderin!

Hey meiden.

Ons kindje ligt alleen maar helemaal onderin mijn buik, eigenlijk alleen maar op de grnes van mijn bikinilijn bovenaan! Het ligt helemaal overwars over heel de breedte van mijn buik. Beetj vervelend gevoel ook. Maar zo ligt het nu al 8 weken. Zo lang ik het kindje voel voel ik het daa trappen! Hoe kan het het heeft toh ruimte genoeg om lekker te bewegen naar boven toe? Het zou voor mij ook een stuk prettiger wezen! :) Ok mij vraag verder is eigenlijk hoe vroeg het nu ook nog is, gaat dit kindje straks wel draaien?? Als het nu al zooo lang zo ligt? Iemand ervaring? Ik heb ook een hel andere buik je kan echt zien dat de kleine onderin is, ten opzichte van Senne. Die lag altijd met het hoofdje naar beneden en helemaal naar voren, dus had een toeter van hier tot ......:) En nu, totaal niet! Een klein bescheiden buikje waaraan mensen niet kunnen zien dat ik zwanger ben, kortom wat een verschil!

Liefs Janne

Wat een verschil dan met je vorige zwangerschap zeg. Bij mij is het ongeveer wel het zelfde...
En je kindje draait heus nog wel hoor, daar heeft die nog tijd genoeg voor! Zelfs in de laatste paar weken kan dat nog.
Vind je het niet jammer dat je nu zo'n bescheiden buikje hebt. Tuurlijk als alles maar goed is...maar toch, ik ben blij met mijn toeter ;)

Nou het ligt er ook heel erg aan wat ik aan heb, maar het is gewoon zo een verschil met de toeter van de eerste keer! Ik vind het niet echt jammer, de vorige keer vroegen ze met 25 weken al of ik nog lang moest haha! Dat was k zo snel zat tegen iedere klant in de winkel moest k dan zeggen nog 14 weken nog 13 weken, iedereen bemoeide zich met mijn buik, dus dat zal k nu niet hebben!

Hoi Janne,

ken dat, bij de vorige ook constant; zijn het er 2? Je moet zeker bijna?

Deze kruimel ligt ook onderin; vooral m'n blaas is een gewilde boksbal... misschien moeten we eens op ons kop gaan staat; dat ze net als een luchtbel naar boven verhuizen.... idee? Ik ben alleen niet zo lenig; jij mag eerst.... ;-))))

XXX
Sunny

Jaja ik ga dat niet redden denk k op zijn kop! :D Het zullen er geen twee zijn denk k haha was tenminste niet te zien op de echo! Je zal raar staan kijken haha!
Ja mijn blaas, je word r gek van! Blijf plassen!!
Moet zo weer naar de VK dus ben benieuwd!

Liefs Janne

Die van mij staat rechtop, met de voeten zo ongeveer in mijn kruis en dan de hele dag tegen mijn blaas aan trappen, fijn...

Omdat het hoofd dus bovenin mijn buik zit, is die buik echt al flink groot naar boven toe, en ik krijg telkens opmerkingen van mensen (goh, weet je wel zeker dat het er geen twee zijn? of: ben je pas 2 weken????) Heel irritant vind ik dat. Heb al een flinke buik en moet er zelf nog aan wennen, en word er niet vrolijk van als mensen daar steeds opmerkingen over maken. Dan voel ik me echt een enorme olifant.

hier hetzelfde. kopje naar beneden en met zijn/haar rug naar buiten gedraaid.

veel geschop tegen mn blaas. en soms bokstraining naar binnen toe. doet nog geen pijn, maar zou toch liever hebben dat hij/zij meer naar buiten toe bokst haha

het bewegen blijft leuk, maar het vele plassen is wel lastig. moet soms wel om de 20 minuten.

gelukkig zijn ze het thuis en op het werk gewend. waar is jessica?......oh die is op de wc.

x jessica

Terug
Bovenaan