kindje ligt alleen maar onderin!

Die van mij ligt ook al 23 weken naar beneden, contstant getrappel op mijn blaas, erg vervelend.

Ben soms net naar de wc geweest en denk dan o ik moet alweer.

Deze kleine is vooral s avonds heel actief. Hopen dat ie nog wel gaat draaien, ach nog tijd genoeg.
Wel bijzonder om het weer te voelen.

Liefs Cindy

ja bijzonder is het wel om weer te voelen, de kleine van mij is idd 's avonds en 's nachts actief, maar lang niet zo erg als bij de eerste!! Of verbeeld ik me het maar? Misschien een rustog kindje haha! Ben benieuwd!

Hopen dat het snel een andere positie in gaat nemen want word r zo langzamerhand een beetje "zot" van telkens naar de wc te moeten lopen voor een paar druppels haha!

Liefs Janne

Hallo, wat herkenbaar!
Bij mij ook vanaf het begin onder de navel...
Ben nu 24wk heen en nu begin je het toch te zien.
Dat was bij mijn vorige zw.schap ook veel anders.

Maar is Senna een jongen of meisje.
Mijn eerste is een jongen.

De vk had in het begin gezegd dat een 2e al veel verder onderin ligt.
Vind het ook raar, soms moet ik echt bij mijn schaam bot voelen met schoppen.
Het is ook echt plof onderin...
S' avonds in bed trekt het ook echt naar onderen de pijn.
En ik hoef maar iets te snel te gaan of met boodschappen en ik krijg me dan toch een steken onderin.
Zo pijnlijk...

Loop vaak met mijn hand onder de buik!

Groetjes Natasja

Hey

Ja heel herkenbaar ja!! Senne is een jongetje, geen a op het einde maar een E vond k net iets meer jongensachtig en apparter!!
Een buikband van livera helpt trouwens wel goed! Heb je veel steun. Even een uitgave maar wel fijn om te dragen! ik meen 35,95.

Liefs Janne

Zou het nu dan een meisje worden...???
ha ha

Zag dat ze tegenwoordig een voedingskussen 6 in 1 hebben.
Lijkt me wel fijn om mee te slapen, om onder mijn buik te leggen.

Je kunt het ook gebruiken als een wipstoeltje...
Je schuift de uiteinden aan elkaar en dan zit er een riempje bij en een speelgoed ding hangt erboven.
Aan gezien ons vorige 2e handse wipstoeltje is uitgescheurd leek me dit wel wat...
Weet niet wat de kosten zijn...

Gr. Natasja

Terug
Bovenaan