Kindje meerdere keren gebeten op psz

Ik denk overigens dat ze geen namen gaan noemen. Dat zou ik heel onprofessioneel vinden. En wat bereik je ermee? Dat jij een gruwelijke hekel aan dat kindje gaat krijgen. Terwijl dat ook gewoon een onschuldig kindje is die toevallig verkeerd gedrag vertoont omdat hij het op een andere manier niet zelf op kan lossen.
 
Mijn beide kinderen zijn meerdere malen gebeten op het kdv. Ik wist wel door wie omdat mijn kinderen dat vertelden, maar in feite maakte dat weinig uit. Mijn zoon werd dus gebeten door een van zijn vriendjes. Ze speelden vaak op dezelfde vierkante meter en dat vriendje kon niet niet zo goed zijn gevoelens uiten met woorden op die leeftijd. Ze zijn inmiddels 7 en nog steeds gaan ze anders om met boosheid en zitten ze elkaar soms behoorlijk in de weg, maar bijten is al jaren niet meer aan de orde. Ik heb het nooit met de moeder van dat vriendje besproken. 
Mijn dochter is ook regelmatig gebeten. Vooral wanneer een ander kindje haar speeltje wilde hebben. Ze liet niet los en dan werd ze weleens gebeten. 
Ik wilde alleen op de hoogte gesteld worden wanneer de huid doorgebeten was zodat we konden overleggen met de huisarts qua verzorging. Was de huid intact, dan deed ik verder niets. 
 
Ik zou mij zelf er niet zo zorgen om maken. Dingen die op het kdv gebeuren die net zo makkelijk thuis zouden gebeuren vind ik niet erg. Kinderen gaan nou eenmaal zo met elkaar om, dit gebeurt later op de basisschool ook
 
Terug
Bovenaan