kindje met veel haar.wanneer naar de kapper?

hallo
boas is pas 5 weken en is geboren met een flinke kop met zwart haar.en het lijkt zowaar al te groeien!niet zo erg dat hij nu al geknipt moet worden,maar als het zo doorgaat duurt dat niet lang meer.
wie heeft er ook een kindje met veel haar en wanneer gingen jullie met hem/haar naar de kapper?
zelf ga ik er niet aan knippen.te bang dat ik het verknal.
of heeft iemand misschien knip-tips?
groetjes kari
 
hoi

mijn dochetrtje had ook veel haar met geboorte,maar na een paar maanden gaat het toch een beetje uitvallen hoor.en nu heeft ze nog een mooie bos met haar en ben nog nooit naar kapper geweest,kan nu lekker staartjes maken en zo.zou gewoon nog even wachten hoor hoe het uit pakt.groeten wendy
 
Hoi

Onze dochter is geboren met veel haar, was zeker 5 cm lang bij de geboorte. En er is ook bijna niks uitgevallen, wat we wel hadden verwacht.  Nu is ze 10 maanden en ze gaat volgende week voor de 3e keer naar de kapper. Mijn vriendin is kapster, dus dat is dan ook wel erg makkelijk. Mijn dochter is voor het eerst geknipt toen ze bijna 5 maanden was, want het hing in d'r oogjes. Het haar wordt er wel voller van als je het regelmatig laat bijhouden, en dan wordt het niet zo dun ( volgens mijn vriendin dan). Bij de slager vroegen ze al bij 6 maanden of ze een stukje worst mag, iedereen denkt dat ze ouder is door haar bos met haar

Groetjes Yvette
 
Hoi,

Mijn dochter is 16 maanden en ze is vorige week voor het eerst naar de kapper gegaan, lekker snel he!
Maar ze kreeg nu echt een matje in haar nek en dat vind ik zo lelijk, vooral omdat het bovenop nog niet veel is.
Ook als het voor de oogjes van een kindje hangt is het niet echt handig.
Als je het nodig vind neem je haar mee naar de kapper en vraag je of ze het kunnen knippen.
Je kan ze gewoon op schoot houden, het lijkt me dus geen probleem, als ze hun hoofdje maar goed rechtop kunnen houden.

Groetjes
 
bedankt allemaal.wel allemaal reacties van moeders met meisjes.die laat je makkelijker met lang haar lopen dan jongens.maar met een baby van 4/5 maanden naar de kapper gaan kan dus wel?kunnen ze er wat mee?ik zie t wel,misschien valt het mee.
staartjes maken zal hij me niet in dank afnemen
groetjes kari
 
Hoi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn vriendin wel. Die is met haar zoon al met 3 maanden naar de kapper gegaan omdat zijn haar steeds in zijn ogen zat. Dat ging prima hoor. Hij gaat sindsdien gewoon mee als zijn mama gaat om het te laten knippen. Hij is het gewend en maakt er totaal geen probleem van.

groetjes,

Desiree
 
Mijn zoon had ook een flinke kop zwart haar en het is helemaal niet uitgevallen zoals iedereen had voorspeld. Hij is met 1 jaar voor het eerst naar de kapper gegaan, in de tussentijd heb ik het een keer of 5 zelf geknipt en ook ondervonden dat het toch een vaka apart is dat knippen.  Maar ik wil het wel lang houden bij hem, geen korte stekeltjes ofzo dan moet het veeeeel vaker.
 
Hoi Kari,

Toen we onze zoon voor het eerst lieten knippen kon hij nog niet zelfstandig zitten dus hielden we hem op schoot. Hij is gekipt door 3 kapsters omdat hij erg overstuur raakte en ze niet meer durfde te knippen. Uiteindelijk met een half geknipte baby naar huis gegaan. (Maar het zag er in ieder geval al beter uit dan het was.)

Onze dochter heeft ook erg veel haar maar als ik haar laat knippen ga ik dit keer wel naar een kinderkapper, die zullen wel vaker kleintjes knippen dan een gewone kapsalon.

Ik denk dat onze zoon een maand of 5 was toen we het lieten knippen.

Misschien gewoon een aantal kapsalons opbellen om te vragen of ze babys knippen. Succes ermee
 
Terug
Bovenaan