kindje met veel haar.wanneer naar de kapper?

Hoi. Onze Teun heeft ook een flinke bos haar en is niet uitgevallen alleen wat lichter geworden. Bovenop was het ongeveer 8 cm en de helft was pluizig. Ik heb het met 3 maanden dus geknipt,nu ben ik wel zelf kapster dus dat scheeld wel. De pluizige pieken zijn eraf en  nu kan er wat (baby)gel in. Staat erg leuk!   Groetjes Mikkie.
 
Noortje (ja hoor, weer een meisje) had ook heel veel haar met de geboorte. Er is wel een beetje uitgevallen (vooral achter op haar hoofd, door het draaien). Maar het bleef erg veel. Ze kreeg echt een flink matje in haar nek. Toen ze 6 maanden was, is ze voor het eerst naar de kapper geweest (een beetje bijgeknipt). Nu kan ze al mooie staartjes boven op haar hoofd, want het is alweer zo'n beetje aangegroeid. Maar gelukkig is het nu achter in haar nek niet meer zo ongelijk met de rest van haar hoofdharen.
 
Nou mijn zoon is nu 6 en een half maand, En hij is ook met een bos haar geboren.
Ben met hem voor het eerst naar de kapper geweest toen hij 3maanden oud was. De kapster is kennis van ons. Nou het ging hartstikke goed, had het ook nog niet zo door, hij kon ook gewoon lekker tegen mijn aan zitten zodat ze het van achter kon knippen en van voren ging het ook hartstikke goed, was gelijk een heel ander ventje(met kuif).
In een kwartier had ze er echt een model in,En voor de tweede keer was ie 5mnd.het groeit gewoon ontzettend hard.
veel succes met de eerste keer.Spannend.
 
Onze dochter is geboren met een flinke bos haar. Ze is met 4 maanden de eerste keer naar een speciale kinderkapper geweest. Ze kon gewoon bij me op schoot zitten. Er waren allemaal Disney figuurtjes, kleurtjes, lampjes en speeltjes dus ze was hartstikke onder de indruk van alles. Knippen ging super en aangezien ze het föhnen bij ons al gewend is  was dit ook geen probleem. Haar haar is wel voller geworden hierna
 
Terug
Bovenaan