kindje overleden

ons kindje is overleden, ben 4 en half maand zwanger, bijna 5 maanden:( moet morgen het wel op een natuurlijke wegen laten komen:(
zijn er meer mensen die dit hebben mee gemaakt???

Het is echt klote want het was echt onverwachts..

groetjes Angel

Och jeetje, wat verschrikkelijk zeg!!!
Ik heb zelf een miskraam gehad met 10 weken, dus ik was veel korter zwanger als jou.
Maar ik neem aan dat jullie gewoon een kloppend hartje op de echo hebben gezien enz? Dan komt het inderdaad heel erg onverwachts. Vreselijk hoor! Hebben ze ook enig idee hoe het kan dat het nu toch is misgegaan? Moet je niet gecurreteerd worden?

Ja het hartje klopte 2 weken geleden nog. Dus daarom is het echt klote.

Ik moet het zelfs op de normale manier laten komen, de weeen wekken ze dan op. Dat vind ik helemaal cruw..mja niks aan te doen

Groetjes angel

Hoi

Ik wil je even sterkte wensen met het verwerken van dit verdriet.

Je hebt je al helemaal verheugd op wat komen zou, en nu valt dat weg.

Heeeeel veeel sterkte, en ik hoop voor je dat je ooit kan genieten van een kindje..

Liefs Kirsten

Och jemig wat erg zeg! Helemaal als je al bijna 5 maanden zwanger bent, ga je er eigenlijk vanuit dat het wel goed is... lijkt mij... Vreselijk hoor! Ik wil je ook heel erg veel sterkte wensen. Gaan ze ook nog kijken waardoor het gekomen is? Lijkt me echt helemaal erg als je ook al het hartje een paar keer hebt zien/horen kloppen. Pffff... Heel erg veel sterkte, en als er iets is... kom je hart hier dan luchten!

lieve mensen,   wat een verdriet en leegte, onze zoon is met 25 wk, en 2 dg. spontaan geboren, hij heeft een half uur geleefd en in mn armen overleden, het is afschuwelijk, we leven met jullie mee, er komt straks veel op jullie af, neem de tijd om beslissingen te nemen, dat moment kan je niet meer over doen! veel sterkte.

hai Angel,
tja wat kan het leven oneerlijk zijn he? Hoe is het gegaan vandaag?
Ik heb ook ons tweede kindje verloren in maart '08  Bij mij braken spontaan de vliezen bij 19wk...
Heel veel sterkte gewenst en als je ff je hart wilt luchten of tips oid wilt, dan zijn wij er!

Gr. Saskia (mama van Jelte en Jens*)

Terug
Bovenaan