Hier ook zoontje 9 weken hij slaapt het liefst op zn buik overdag wil ik dat best doen maar in de nacht niet, en dan slaapt hij ook op zn rug ingebakerd.....overdag leg ik m op zn buik in bed dan slaapt hij wel...maar zelf in slaap vallen lukt gewoon niet overdag snachts hoor ik m wel eena maar dan valt hij wel zelf in slaap, k heb een heartbeat knuffel en dat leek even te werken maar dat werk voor de nacht als hij wakker word maar overdag weer niet, vind het zo bijzonder.....vanmorgen vanaf 9 uur bezig geweest hem m laten huilen nou ik voelde me zo slecht, na 5 minuten bij m geweest getroost op bed maar hij begon alleen maar meer te krijsen dus ja dan maar oppakken en dat volgehouden te hebben tot 12.00 uur was ik er klaar mee...Hij moest alweer eten en hij zag spier wit van de vermoeidheid, na zn fles op mijn borst in slaap gevallen en zo weg gelegd....over 6 weken moet ik weer werken en dan gaat hij naar de gastouder en die leggen ze niet op hun buik ivbm veiligheid....vind heel gebeuren....