Kindje verloren aan Cmv virus

Hoi Denise!

Goed om te horen dat jij ook gewoon hulp hebt gezocht bij een psycholoog. Wij zijn net vanmiddag naar de huisarts geweest voor een verwijsbrief. Mijn man en ik zouden eigenlijk zo snel mogelijk een tweede kindje willen. Echter blijkt er nu een groot probleem te zijn. Sinds de zwangerschap heb ik geen eisprong meer gehad. Ik krijg nu wel medicijnen, maar die werken nog niet! Ik maak me  nu echt zorgen...Na 9 maanden in blijde verwachting van een kindje, wil ik ook een kindje om voor te zorgen. Ik begrijp dat een volgende zwangerschap bij  ons (  en jullie)  niet zorgeloos zal zijn. Veel onzekerheden en onrust, denk ik!  Maar ik zou wel heel blij zijn als het weer mocht gebeuren!  Wat zou ik graag een boertje of zusje van ons lieve zoontje willen!!!

Groetjes Brigitte

Hoi Brigitte,

Ik ben nu 2 keer geweest naar de psycholoog en kan nog niet echt zeggen of het me helpt, in ieder geval is het fijn om je verhaal te doen aan iemand die er onafhankelijk tegenover staat.Hoop voor jullie dat je toch snel zwanger raakt. De neonatoloog adviseerde ons ook min of meer om niet te lang te wachten. Het kan je namelijk ook helpen met het verwerken. Ik heb in september een afspraak met mijn gynaecoloog om dit eens door te spreken. Veel sterkte  in ieder geval en fijn dat je reageerde.

Groetjes Denise

Hai, ik neem aan & hoop! dat je inmiddels de weg naar Lieve Engeltjes hebt gevonden?! Er zijn daar zoveel mama's die hun kindje(s) moeten missen......
Ik zal je verder niet vervelen met adviezen enzo ;0), maar hoop wel dat je de tijd neemt voor je verdriet! Er komt een dag dat je elke dag even aanje kereltje denkt met een glimlach ipv met een traan, hoewel die tranen er altijd zullen blijven....
Sterkte meid.

Ilja, mama van 2 engeltjes en 2 bengeltjes.

enneh, wat betreft dat zo snel mogelijk weer zwanger willen worden, voor mij erg begrijpelijk! Het liefst had ik de zwangerschap(pen) erna overgeslagen om maar zo snel mogelijk weer zo'n mooi kindje in mijn armen te hebben.... Het is zo mooi om mama te zijn, maar als je handen en je buik nu leeg zijn is dat zo hard....

Hoi denise, 
Het is voor jullie al even geleden. Wij hebben aflopen juni onze zwangerschap laten beëindigen. Ik heb ook een cmv virus heb gehad tijdens mijn zwangerschap. Bij ons dochtertje Liz waren al haar organen afwijkend. Er was voor haar geen levensverwachting. Met de 23 weken en 5 dagen ben ik bevallen, ze was al overleden voor ze geboren werd. 
Wij zouden nu het liefst weer zwanger worden. Maar mijn schildklier werkt veel te snel, hierdoor is mijn vruchtbaarheid nu aanzienlijk minder. En we waren al 2 jaar bezig met deze zwangerschap. Heel veel onderzoek gehad bij het ziekenhuis en vruchtbaarheidkliniek. We stonden op het punt aan een icsi behandeling te beginnen maar toen bleek ik spontaan zwanger. En toen dat klote virus die je je kindje afneemt. 
Hoe is het bij jullie? Hebben jullie later nog wel een broertje of zusje gekregen voor joris? 
Liefs rachel 

Jeetje wat heftig!!
Mijn dochter heeft ook het CMV virus. We kwamen hier wel pas later achter omdat de arts eerst nog niet wist wat het kon zijn. Na velen onderzoeken, hersenscan en het opnieuw opvragen van het hielprik-kaartje kwam het CMV na voren. Mijn dochter was toen ongeveer 2jaar oud, ze begon toen pas met lopen. Ze is nu bijna 9 jaar en ze loopt wel wat achter qua motoriek maar daar blijft het gelukkig ook bij. 

Heel veel sterkte voor jullie ?

Terug
Bovenaan