Kindje voelen

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of jullie je kindje al voelen bewegen in de buik. Ik ben nu 17 weken, maar ik voel nog niks, weet ook niet precies wat ik moet voelen

groetjes
Jadeje

Hoi Jadeje,

Ik ben nu 15 weken zwanger dus ik denk dat het voor mij nog te vroeg is om wat te voelen. Bij jou kan het nu ieder moment gebeuren. Eerst denk je dat het je darmen zijn en voel je rare plopjes maar als het dan vaker gebeurt dan weet je dat het de kleine is.

Petra

Wel of niet voelen en wanneer voel je het, het heeft allemaal met de ligging van de
placenta te maken, ligt je placenta aan de achterkant dan voel je je kindje eerder dan dat je placenta aan de voorkant ligt!
Bij mij ligt de placenta aan de achterkant waardoor ik mijn kindje al vanaf week 15 voel, maar een collega van mijn man is precies zover als ik (20 wk 4 dg) en haar placenta ligt aan de voorkant en ze voelt nog niets.
Als je al een keer zwanger bent geweest zul je het gevoel wel eerder herkennen dan bij de eerste denk ik, dan denk je toch vaak dat het je darmen zijn, maar aangezien ik veel last heb van mijn darmen altijd voelde ik het verschil wel!
Maar wacht maar tot je het voor de eerste keer echt voelt, dat is zo speciaal!!!

liefs Daantje

Ik voel het kindje nu vanaf ongeveer de 15e week, en manlief voelde hem van de week, was toen 16 weken en 4dagen!

Echt al heel snel vond ik, bij de andere zwangerschappen voelde die het pas wat later.
Misschien ligt me placent wel heel gunstig nu...

Groetjes Wanda

Ik ben nu 14wk en 2dg en voel de baby ook al. Het is dan ook wel mijn 2de zwangercshap en dan voel je het ook sneller zegt men. Ik voel geregeld plopjes in mijn buik en weet zeker dathet de beeb is. Heerlijk gevoel!!

Liefs

Ik ben 16 weken, en ik twijfel al 2 weken of ik de beeb voel. Gisteren dek ik zeker te weten hem/haar gevoeld te hebben. Ze zeggen altijd dat je het bij de 2e meteen herkent, maar ik twijfel toch....
Vorige keer voelde ik de beeb met 17 weken, dus ik verwacht deze week of volgende week wel zeker wat te gaan voelen. Maar ja, die placenta die plant zich ergens at random he, dus misschien heb ik deze keer wel pech!

Terug
Bovenaan