Kindje voelen

Ik voelde de baby al best vroeg, bij 14 weken en 3 dagen. Terwijl het de eerste keer is dat ik zo lang zwanger ben. Ik lag lekker in bed te lezen en ineens voelde ik 3 plopjes en de laatste was best hard ook. ik was totaal verrast. Daarna heb ik het niet weer zo sterk gevoeld maar ik probeer regelmatig heel rustig te gaan zitten of liggen en dan voel ik 't daar wat bewegen. Niet elke dag even vaak en even sterk en soms heb ik dagen dat ik twijfel of ik wel wat voel. Maar het gevoel wordt wel steeds sterker. Ik ben nu 15 weken en 4 dagen. Je herkent elke keer het gevoel weer. het is een soort druk tegen je baarmoederwand,  waarbij je soms echt een beweging voelt, je verwacht een trapje of zo maar dan is het ineens weg. heel wonderlijk! echt genieten ook, het is elke keer weer een verrassing. mijn man en ik krijgen altijd een big smile op onze gezichten als ik zeg dat ik weer wat voel rommelen.
Hopelijk voelen jullie ook snel wat, het is echt genieten. Voel me meer zwanger en meer moeder ook. Heerlijk!!!

Hoi,

Sinds vorige week voel ik het kindje in mijn buik. Zo'n mooi gevoel. Gister was het echt een harde trap en kon mijn man het ook voelen. Stelt je toch weer gerust moet ik zeggen.

groetjes
Jadeje

Terug
Bovenaan