kindje voelen

Hallo Iedereen,

Even een vraagje, ik zit nu in me 17e week.. maar wanneer hebben jullie je kindje voor het eerst gevoeld??
Ben zo benieuwd,, wanneer dit zal zijn..
en wanneer was dit vooral 's avonds of 's middags??

Groetjes
Maaike
 
Oei, ik denk dat ik het rond de 16-17 weken al wel eens voelde 'woelen' vanbinnen, maar niet echt schoppen. Ik denk dat het bij mij met 19 weken was dat ik het ineens echt voelde schoppen. Erg bijzonder, van de ene op de andere dag. Ik had het toen ik op kantoor zat en hij hield ook niet meer op!

Het komt vanzelf!
 
ik voelde het met 18 weken af en toe bewegen, en met 21 weken voel ik het echt schoppen, ze zeggen dat je bij je tweede kindje het nog eerder voelt.
je voelt het best als je rustig zit of ligt, dat vind de baby het fijnst. dus als je druk bezig bent doet ie juist niks.
 
Ik vond het niet echt specifiek hoor. Voelde iets rommelen met een week of 19/20 nu ben ik 22 w en voel wel wat meer. Je ziet ook mijn buik bewegen. Maar heb nog steeds niet echt zoiets van oh dat wat een schop. Als het gewoon gerommel zou zijn van mijn buik zou ik het ook geloven.
 
Ik voelde hem met 14 weken al, maar dit is wel de derde en hij schopt nu de hele dag door. Zodra ik even rustig ga zitten wordt ukkie helemaal actief. Ik zal dit wel echt missen......
 
Ik voelde het met 17 weken.... eerst denk je... is dit het??? Maar na verloop van de tijd (lees weken, wordt het steeds duidelijker) Nu voel ik het elke dag. Vooral 's avonds.

:) Hoop dat je hem/haar snel voelt... het is echt zo leuk en bijzonder!

Liefs
 
Ik voelde onze 1e bij 20 weken,de 2e bij 12 weken en nu ben ik zwanger van onze 3e en die voelde ik bij 19 weken,Je ziet het,dat het bij elk kindje verschillend is,maar komen doet het in iedergeval.Het is zo ontzettend leuk.je kunt als het ware al met je baby spelen,leg je je hand op een bepaalde plek op je buik den komt hij/zij er naartoe.
heel speciaal.zo kun je aleen hele goede band met je kindje opbouwen.
Geniet er lekker van want als de kleine er eenmaal is ga je dat gevoel gewoon missen,(dat is tenminste mijn ervaring.
Groetjes.Wuppy
 
Terug
Bovenaan