kindje voelen

Ik voelde de kleine met 17 weken van binnen woelen/kriebelen zeg maar en met 21 weken voelde ik het echt heel duidelijk, en met 23 weken zag je me buik bewegen en kon mijn vriend de baby ook duidelijk voelen.
 
Wat leuk om dit allemaal te lezen :D
Dit is mijn eerste zwangerschap en voelde de kleine voor het eerst tijdens mijn vakantie in Italie! Toen was ik 17 weken. Ik wist nog niet zeker of dat HET gevoel was maar met 19 weken werd dat duidelijk bevestigd. Nu ben ik 23 weken en voel hem/haar iedere dag. met 22 weken kon mijn vriend de kleine voor het eerst voelen, helaas is het deze week nog niet voorgekomen dat het nog flink aan de buitenkant te voelen was dus iets harder trappelen mag van mij nog wel ;)
 
Dit wordt ons eerste kindje, en ik voelde het voor het eerst met 18 weken, maar was er ook niet echt zeker over. Nu voel ik het iedere dag en het wordt steeds duidelijker. Aan de buitenkant is er nog niet veel te voelen...mn man heeft het waarsch. een keertje gevoeld maar als ie zn hand op mn buik legt wordt het kindje vaak ineens weer rustig!
 
bij mijn eerste voelde ik het ook met 16 weken. Gewoon wat gerommel/plopjes in mijn buik. Het heeft heel lang geduurt voordat je het aan de buitenkant kon voelen.
Maar volgens mij heeft dat ook te maken met hoe de placenta ligt. Als die voor ligt duurt het lang voordat voordat je de kleine voelt.
Eerst zit je erop te wachten dat je de kleine voelt en een paar weken later krijg je zo'n harde trappen van de kleine dat je wenst dat hij/zij ermee op houd. Vooral als je wil gaan slapen.
Probeer gewoon te genieten van elke moment. Kijk niet te veel vooruit. Dat deed ik ook. En toen was ik bevallen en miste het heel erg. Nu heb ik de herkansing en ga van elke seconde genieten.

Succes
 
Hoi,

Ik voelde de 1e met 17-18wk
Nu krijg ik de 4e ben 13.3wk en heb hem/haar 2x gevoeld, het begint niet met schoppen hoor, maar met kleine bewegingen en die worden steeds duidelijker zoals de rest ookal zegt!
Nog even meid, dan voel jij het ook!!
Ik voelde het in het begin vooral in de avond, meestal ben je dan ook wat ´dikker` dus raken ze sneller iets!

Gr MJ
 
Hoi,

Ik voelde hem voor het eerst met dikke 13 weken (het is nu mijn eerste zwangerschap). Het voelt net aan alsof iemand jou van de binnenkant aan het kriebelen is. Ik vond het een grappig gevoel. Dit had ik vooral 's middags.
Nu ik ben ik 16 weken en heb de laatste tijd niet veel meer gevoeld (of het valt me niet op). Het beangstigt me wel, omdat ik bang ben dat er dan iets mis is. Maar volgens de gyn zag het er vorige week nog allemaal goed uit, hopen dat dat zo ook gebleven is.
Ik vond die eerste bewegingen van mijn baby in ieder geval geweldig.
 
de 1e rond een week of 20, maar ook dooradt je niet echt weet wat je hoort te voelen..
Nu met de 2e al met 16 weken, maar ook omdat ik het gevoel denk ik herken van de vorige keer. Aan de buitenkant is nog niets te zien of voelen, ben nu ruim 17 weken..
 
Ik ben vandaag 16 weken. Ik heb de baby volgens mij nog niet gevoeld.
Ik heb wel opnieuw last van krampjes in mijn baarmoeder of komt dat doordat de baby beweegd?
Het is mijn eerste dus ik heb geen idee.

Groetjes Nini
 
Terug
Bovenaan