kindjes april 2007

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er ook een kindje uit april? Rolt hij/zij al, tandjes ?, kruipen, doorslapen?
Hoe lang en hoe zwaar?

Ben benieuwd!

Hoi Annemarie,

Onze dochter is van 24 april 2007 en weegt nu 8360 gram en is 67,5 cm lang. Een lekkere volle baby, die er erg gezond uitziet.
Ze kan sinds 2 weken van haar rug op haar buik rollen. Vaak zit haar handje/armpje nog klem onder haar borst, maar langzaam begint ze te snappen waar ze die hand moet zetten. Dan richt ze haar hoofd ver de lucht in en lachen en kraaien maar! Erg gezellig. Alleen als ze te moe is begint ze te morren en moeten we haar terugdraaien want dat heeft ze nog niet door!
Ze heeft nog geen enkele tand en slaapt de hele nacht heerlijk door. Een hele lieve schat! Hoe is het met jouw aprilbaby, want daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar.

Groetjes Belle.

Hoi Annemarie,

Ons zoontje is van een april, draait van buik naar rug en terug begint nu z'n kont omhoog te doen en zo nu en dan een beentje eronder, we verwachten dat hij eerdaags in de gaten heeft dat hij die beentjes nodig heeft om te kruipen, hij heeft van 20 september twee ondertandjes en nummer 3 is aan het doorkomen.
Twee weken geleden op het buro was hij 73.5 cm en 9350 gram een grote flinke jongen dus, alleen het doorslapen was hij een maand of vijf pas was wel een drama maar gaat nu goed? en jou kindje?

Groetjes Zomobar

he hoi , milan is van 3 april.
Hij heeft al een tijdje 2 ondertandjes , en boven is het al een poosje opgezet dus daar komen ze ook wel snel door denk ik .3 week geleden woog milan 9460 gram en 67.5 cm, ook een lekker stevig kereltje dus .Meneer rolt al wel van rug naar buik maar heeft nog niet door hoe hij terug moet , en word daar soms erg boos over .
En het slapen tja.......... volgens mij hebben we de grootste slaapkop die er maar bestaat hihi, vanaf 10 week slaapt hij al door , en hij is sinds die tijd maar 1 keer wakker geweest snachts en dat was vorige week .
  groetjes mirjam

Hoi,
Jayden is van 2 april. Hij kan van zijn rug naar buik draien en andersom.
Ook schuift hij met zijn buik arm en beentjes vooruit. Als ik iets van een speeltje voor hem leg kan hij er naar toe schuiven en pakken. Erg schattig op te zien.Dus kruipen zal binnenkort wel gebeuren. Hij heeft twee ondertandjes, ze zijn er nog niet helemaal uitgegroeid. Boven krijgt hij binnenkort ook denk ik.
Met zes maanden woog hij 7,5 kilo en was 69 cm.

Groetjes,
Niro

hoi Annemarie,

Suze is van 23 april. Ze heeft al 2 ondertandjes, ze rolt soms van buik naar rug (heeft het nog niet helemaal door als haar handjes in de weg liggen) en  kan redelijk goed zitten.
Ze ligt vaak op haar zij te spelen. Het lijkt alsof ze best van haar rug op haar buik kan draaien maar het gewoon niet doet, hihi :)
Ze is nu vooral bezig met steeds weer nieuwe geluiden maken,  wriemelen aan kleine details (met duim en wijsvinger)  en met het bestuderen van bewegende  dingen (zoals de huisdieren).

groetjes,
Karin

O ja, en qua slapen zijn we verwend. Ze sliep al door toen ze 3 weken oud was. Nu slaapt ze van 20.00 tot ik haar wakker maak om 07.00 uur.

meijke is van 5 april en de laatste keer bij het cb woog ze 7,2 kilo en was ze 67 cm. sinds ze 10 oktober kruipt/tijgert ze in het rond en we komen af en toe ogen tekort, zo snel is ze.
omdraaien van buik naar rug en andersom heeft ze alweer een tijdje door. nog geen tandjes, wel heb ik het idee dat ze wat hangeriger is en meer kauwt op dingen dan anders. ik voel nog geen puntjes, maar wat niet is kan nog komen.
vorige week is ze begonnen met zwaaien, zo schattig handje omhoog en heen en weer draaien. ze zwaait naar alles en iedereen.

Terug
Bovenaan