kindjes april 2007

Hallo,

Mijn dochter Vera is geboren op 24 april 2007 en rolt van haar rug naar haar buik en is bijna zover dat ze ook weer terug kan rollen. Ze heeft nog geen tandjes maar kwijlt wel heel veel en kauwt op alles wat los en vast zit, dus wie weet.
Het is erg leuk om te zien dat ze op de een of andere manier in de box overal kan komen waar ze wil. Als ik haar aan de ene kant neerleg ligt ze binnen no time aan de andere kan. Ze zet zich steeds af en "loopt" langs de spijlen naar naar waar ze graag wil zijn.
Ook wil mevrouw alleen maar staan en kan dat al best stevig. Je hoeft haar alleen maar een beetje te ondersteunen.
Ik heb geen idee hoe zwaar en hoe lang ze is want door omstandigheden zijn we al een poos niet bij het cb geweest. De eerstvolgende afspraak staat voor 13 nov. Ik ben benieuwd....

Hoi april moeders,
Jennifer is van 17 april. Nog geen tandjes maar rollen gaat als de beste! Alleen wordt ze nu heel boos want terug rollen is nog een beetje moeilijk! Tandjes zijn er nog niet, heb wel het idee dat ze in aantocht zijn.... Morgen moeten we weer wegen, verwacht dat ze rond de 6300 gram zit en 64 cm. We hebben een klein fijn meisje.
En tja, wij zijn heel erg verwend, want na 1 week sliep Jennifer al 's nachts door.
Groetjes Nicole

hoi hoi,

Justin is van 4 april en rolt heen en terug, staat al aan de tafel en begint met tijgeren...tis een heerlijk ventje en altijd vrolijk en blij. Geen tandjes nog en doorslapen...uhmmmmm wat is dat??? hij wordt echt nog wel 1 a 2 keer wakker hoor en drinkt dan nog aan de borst...tis zwaar maar niet onmogelijk ookal werk ik 45 uur. verder weegt hij nu 8 kilo en is 72,5 cm lang...leuk om te lezen hoe het jullie kindjes vergaat!

succes allemaal,

liefs sweety

Vandaag met Suze (geboren op 23 april) naar het cb geweest. Ze is ruim 70 cm lang en weegt nu 7340 gram.

goewan mats is van 3 april

hij kan eigenlijk alles al hij staat tegen alles op wat hij ziet en hij kan al lopen langs de tafel, ook kruipt hij mega snel en goed. sinds gister heeft hij 1 klein stukje van een tandje door.

en slapen, daarmee snap ik hem niet, iedere keer dat ik denk dat ik zijn ritme snap verand hij zijn ritme weer.
overdags slaapt hij eigenlijk altijd in de wagen tijdens het wandellen valt hij in slaap en dan laat ik hem in d etuin staan tot hij wakker word, s'avonds gaat hij rond half 10 na de   fles naar bed, ik leg hem nooit wakker op bed.

Wat een leuke reactie's. Mijn kleine mannetje is van 7 april en woog eind sept. 7200 gram bij 67 cm. Niet al te stevig maar prima voor zijn groei. Hij is 2,5 week te vroeg geboren.
Hij rolt al een hele tijd om op z'n buik. Al vanaf 5 maanden. Maar terug naar z'n rug kan hij niet.
Sinds kort heeft hij ook tandjes, 2 van onder doorkomend. Hij kreeg er ook hoge jkoorts bij, 3 dagen 40 graden.
En wat betreft dat doorslapen, hier ook zo'n nachtbraker die nog nooit heeft doorgeslapen! Nog geen nacht dus erg vermoeiend. Hij wordt gewoon wakker om onverklaarbare reden. Wil soms nachts spelen. ;)
Eerst werd hij 4 keer per nacht op vaste tijden ! wakker, en de laatste tijd nog 2 keer, dus we gaan vooruit. Maar hoe ik meneertje helemaal zover krijg dat hij gaat doorslapen, geen idee. Hij slaapt goed als hij nachts in het grote bed mag. jaja gezellig.

Geeft iemand al brood/   rijstewafel.?

groetjes

Hallo,

Mijn kleine mannen zijn ook van april 2007 (4 april). Maar ze waren 6 weken te vroeg en dat merk ik toch wel vergeleken met jullie kleintjes. Daantje was 1905 gram en weegt nu 6.5 kg Kan zich zeker al een maand omdraaien maar niet terug op z'n rug (helaas). Geen tandjes te bekennen. Hidde was1703 gram weggt nu 6.3 kg. Kan zich net omdraaien op de buik. Af entoe dan. Verder dan bananen en peren hapjes zijn we nog niet. Die vinden ze nog maar zozo. 's'nachts slapen ze niet door en soms loopt t de spuigaten uit. Overdag hebben we ook weinig regelmaat. Prematuur zijn werkt (bij ons) echt langer door dan ik had verwacht. Verder zijn ze geweldig!

Onze dochter is van 7 april en heeft nu 2 ondertandjes, rolt van buik naar rug en andersom (behalve in bed, dan is het makkelijker om te gaan mekkeren, want dan komt mama   ) en heel soms gaat dat kleine kontje omhoog om te gaan kruipen. Dat zit er wel aan te komen denk ik. Verder vindt ze fruit en groente heeeeerlijk! Vind het ook reuze interessant om ons te zien eten en drinken. Ik denk dat ze nu tussen de 7 en 7,5 kilo weegt en tegen de 70 cm lang is. En verder lacht ze ontzettend veel en is het een heerlijk meisje! Trouwens nog weinig regelmaat wat betreft eten en slapen, alleen 'savonds gaat ze rond 7 uur naar bed én ze slaapt door.

Terug
Bovenaan