zijn jullie allemaal superwomen ofzo??!! Tussen mijn eerste en tweede zat een jaar en 5 maanden en ik vond het gewoon vreselijk hard werken. Ok, ik heb het mezelf niet makkelijk gemaakt door te emigreren direct na de geboorte van de 2e, en hij was een huilbaby (en niet een maandje maar een heel jaar). Ook was de tweede een "verrassing", anders had ik het nooit zo snel gewild. Ik ben nu vreselijk blij dat het wel zo gegaan is, want ze zijn zo leuk met elkaar! Ze hebben echt wat aan elkaar en zouden letterlijk niet zonder elkaar kunnen. Als 1 van de 2 even met iemand anders weg is wordt er meteen gevraagd waar hij/zij is, we vonden het heel belangrijk om ze echt samen op te laten groeien. Ze zijn nu 4 en bijna 3, en ik ben 33 weken zwanger van de 3e. Ik weet dat het komende jaar weer een tropenjaar zal worden.
Dus om maar even antwoord te geven op de eigenlijke vraag: JA!! DRUK!! Mega-druk!! Zet je huwelijk en je sociale leven maar even op de achtergrond hoor, want dat kan je wel even vergeten. Ik vond het gewoon ontzettend hard werken!
Dus om maar even antwoord te geven op de eigenlijke vraag: JA!! DRUK!! Mega-druk!! Zet je huwelijk en je sociale leven maar even op de achtergrond hoor, want dat kan je wel even vergeten. Ik vond het gewoon ontzettend hard werken!