Kindjes op het potje

Ik kreeg de opmerking van mijn collega of het niet eens tijd werd dat ik eens zou gaan beginnen met de zindelijkheidstraining .

Lucas is nu bijna 16 maanden, maar is dat nog niet te vroeg?

Gaan jullie kindjes er al op?  

Groetjes!

nee hoor hier ook nog niet
Is volgens mij ook wel een beetje vroeg 16 maanden
Jesse is 18 maanden
Wij gaan het van de zomer denk ik proberen

Liefs Tamara mv Jesse 20-07-2006

Hier ook nog niet hoor! Thomas heeft een potje op zijn kamer staan, waar ie graag mee speelt. We zetten hem er wel eens op, gewoon met zijn kleren en al aan en dan vragen we: wat moet je doen met het potje? Hij maakt dan wel poep en schijtgeluiden en moet dan hartelijk om zichzelf lachen, staat op en speelt weer verder... Blijkbaar nog niet interessant genoeg denk ik dan... Wij gaan het ook zo rond de zomer maar eens serieus proberen, loopt ook lekkerder in zijn blote niksie!

Kus, Marieke

jeetje wat goed ze petra!!
delano kijkt er niet naar om met zijn 18 maanden.
ja gewoon om voor de lol er op te zitten als een soort van stoeltje.
Ach komt wel, idd in de zomer/ lente..;)

Liefs Kim

Hi,

Wij zijn daar helemaal niet mee bezig. Het is toch de bedoeling dat ze zindelijk zijn voor hun vierde jaar, toch? Nou, hij is anderhalf, dus over een jaar / anderhalf jaar zien we wel weer verder, tenzij hij eerder zelf signalen afgeeft dat het hem interesseert natuurlijk.

We gaan wel vaak met de deur open zelf naar het toilet en benoemen wat we doen, maar verder niets.

Groetjes Charlotte

nog niet echt mee bezig. We zetten lukas wel af en toe op het toilet met ee toiletverkleiner maar hij weet niet echt wat hij er mee aan moet. VAn de zomer als hij lekker in zijn blote kont buiten kan lopen ga ik er misschien een echt beginnetje mee maken.

Terug
Bovenaan