Kindjes voelen

Voelt iedereen zijn kindje al goed bewegen? Ik ben nu zwanger van de tweede, maar voel nog geen duidelijke bewegingen. Het blijft bij gekriebel in mijn buik. Ik ben nu ruim 19 weken zwanger. Ik had gehoopt dat ik het inmiddels goed zou voelen en maak me een klein beetje zorgen. Nou is mijn dochter ook nooit een druk kind geweest. Zij schoof meer heen en weer en heeft nooit echt gechopt.  Aanstaande donderdag de 20 weken echo en vindt het allemaal erg spannend.

Hoi!

Ik voel ook alleen nog maar gekriebel, maar ik weet dan ook nog niet hoe het andere gaat voelen...

Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat andere gaat voelen!!

groeten,

Friezinne
18w6d

Bedankt voor jullie reacties. Ben blij dat er nog meer zijn die niks, of weinig voelen. Stelt me weer een beetje gerust. Ik weet niet wat dat is met deze zwangerschap, maar maak me drukker dan de eerste keer. Ik had gehoopt nu een hele rustige zwangerschap te hebben. Het enige wat ik me heel de tijd kan bedenken is als het allemaal maar goed gaat en ik straks een gezond kindje in mijn armen heb.

Ik ben nu ruim 17 weken zwanger van de 2e en ik voel ook nog niks. Heel af en toe denk ik iets te voelen, maar dan heb ik het me waarschijnlijk verbeeld. Het is in ieder geval nog niet duidelijk genoeg om te zeggen: ja ik voel nu echt wat. Helaas, nog maar even geduld hebben.

Groetjes Marissa

hoihai..
ik ben nu 19weken en voel ook nog helemaal niks..
de verloskundige zei dat het tussen de 20ste en 22ste week waarschijnlijk zou komen..
ik ben benieuwd..
als ik me onzeker voel dat ik nog niks voel pak ik onze doptone.. en dan kan ik het hartje horen... en dat brengt mij wel veel rust..
en mijn dikke buik geeft me ook echt zekerheid dat er wat in zit:)...
groetjes femster

Ik voel mn kindje al wel heel duidelijk, de hele dag door. Ik voelde het dit ker heel vroeg al voor de 15 weken.
Maar dit is dan ook mijn derde zwangerschap.
Afgelopen weekend heeft mijn vriend het ook kunnen voelen. Ik had niet gedacht dat het al zou kunnen maar ik had mn hand op de plek en voelde inderdaad kleine schopjes door mn buikwand heen.
Ik ben vandaag precies 20 weken. Meestal voel je je kindje geloof ik pas echt bewegen na de 20 weken.
Dus wees niet ongerust.

Liefs, ris

Ik voel mn kindje al wel heel duidelijk, de hele dag door. Ik voelde het dit ker heel vroeg al voor de 15 weken.
Maar dit is dan ook mijn derde zwangerschap.
Afgelopen weekend heeft mijn vriend het ook kunnen voelen. Ik had niet gedacht dat het al zou kunnen maar ik had mn hand op de plek en voelde inderdaad kleine schopjes door mn buikwand heen.
Ik ben vandaag precies 20 weken. Meestal voel je je kindje geloof ik pas echt bewegen na de 20 weken.
Dus wees niet ongerust.

Liefs, ris

Terug
Bovenaan