Kindjes voelen

Bedankt voor alle reacties stelt me wel gerust. En inderdaad mijn buik zegt genoeg dat er iets inzit. Maar maak me dan meer druk over het feit of het met het kindje allemaal wel goed is. Nog twee daagjes dan mag ik weer even binnen gluren.

Hoi meiden,

Bij mij ook nog steeds niet echt iets. Af en toe denk je, voelde ik nu wat.
Maar het is niet duidelijk genoeg, dus of het nu echt wat is????????
Was het maar vast tijd voor de 20 weken echo.
Ik heb  hem pas 29 mei, dus dat duurt nog  wel even.

Groetjes

Suzanne

Ik voel nu (met 19,5 weken) met enige regelmaat een hoop drukte van binnen. Vraag me ernstig af wat onze smurf allemaal aan het uitspoken is! Denk dat het een zwemmertje in de dop is en dat hij alvast druk aan het oefenen is op zijn keerpunten...
Op zich wel een geruststelling dat ik hem voel, want die van ons wilde met de echo's steeds niet bewegen...

Hoi,

Ik ben nu vandaag precies 19 weken (van de 1e) maar voel mijn kindje al weken. Vooral 's avonds als ik op de bank zit of in bed lig en als ik even zit nadat ik iets actiefs heb gedaan (soms schrik ik er zelfs een beetje van). De "schopjes" die eerst heel zacht waren worden ook steeds harder en ik denk dat mijn vriend het ook zou kunnen voelen. Maar steeds als we dat proberen dan houdt de kleine zich weer rustig ;-)

Ik vindt het een ontzettend prettig idee dat ik het al voel, ik maakte me vandeweek dan ook geen zorgen om naar de verloskundige te gaan, ik wist gewoon dat er een hartje te horen was. Maar zij zeiden ook dat dit best vroeg is hoor, dus als je nog niets voelt hoef je je daar voorlopig nog helemaal niet druk om te maken!!

Groetjes!!

Fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die de kleine al voelt bewegen!! Die van mij is dan met name aan het trappen :). In het begin zat ik nog te twijfelen omdat het ook je darmen kunnen zijn. Maar dit was echt overduidelijk! Pas later voelde ik "kriebels". Manlief heeft het trappen ook al gevoeld, en was diep onder de indruk. Je moet er inderdaad rap bijzijn, voor je het weet ligt de beeb weer te slapen.

Vind het fijn dat hij nu ook wat meer contact kan maken met de kleine, ik merk dat hij echt apetrots is op het feit dat we samen een kind hebben gecreerd.

Ik ben nu 16,5 week en ik dacht dat m'n darmen of een bloedvat ofzo gewoon rommelden maar het blijkt toch de kleine te zijn! Vorig weekend voelde ik al gerommel en gekriebel.
Bij de verloskundige zat ons kleintje flink te schoppen tegen de doptone, was het er niet mee eens ofzo.
Mijn man heeft het ook al kunnen voelen schoppen (ik blij dat dat ook nog gelukt was, wel leuk voor hem).
Ik voel het een paar keer per dag meestal en ik wordt er nerveus van eigenlijk. Eerst zit je in de rats als je nog niet door die eerste 12 weken heen bent, nu heb ik een paar weken rust gehad en nu kan ik me weer heerlijk druk gaan zitten maken als ik de kleine lang niet meer gevoeld heb  . Niet echt verwonderlijk dat je nog niet zo vaak en veel wat voelt maar ja...  bezorgde mama (hormonen)  

hoi allemaal!

Ik ben 19,4 wkn zwanger en voel m'n kindje al zeker 4 a 5 weken! Tijdens mijn eerste zwangerschap voelde ik m'n kindje ook al heel snel. Deze tweede heeft itt de eerste m'n blaas gevonden om tegen aan te schoppen! Erg vervelend (maar wel direct blaastraining...)
Aan de buitenkant is nog niets te voelen wanneer de kleine schopt, maar dat komt nog wel.
Komende woensdag de 20-weken echo. Ben zeer benieuwd of er alles op en aan zit en wat het geslacht is!

Gr Els

Terug
Bovenaan