Kindvriendelijke tuin ??? (voor poppetje)

WAUW! Je hebt echt eer van je werk hoor mevrouw! Ik doe het je niet na (we hebben namelijk geen tuin, hihihihiii.., maar anders ook niet hoor)

Wij moeten ons dakterras eens even goed aanpakken. Schoonmaken, paar plantjes erop etc.
Ik geloof dat we voor Isa maar een vloerkleed neerleggen want er liggen vrij ruwe tegels en dat is, vooral straks met blote beentjes en armpjes, natuurlijk niet je van het!

Grtz. poppetje71

Als je ruwe tegels hebt kun je ze bijvoorbeeld omdraaien,..
De achterzijde van een ruwe tegel is meestal helemaal glad en kunnen ze prima op kruipen.

Tis maar een idee!

Esmé mv Kay

Mooi hoor,knap werk!
Ik ben net zoals jij volgens mij.
Verven,klussen,tuinieren,noem maar op.
Het gekke is,ik vind het nog leuk ook,haha.
Heb meestal ook niet het geduld om te wachten tot manlief eens tijd heeft.
Als ik iets in mijn hoofd heb,dan moet het nu...of eigenlijk gisteren,haha.
Maar,je hebt eer van je werk,dan kan ik úúúúren naar mijn kunstwerk zitten kijken,of het nou een beschilderd muurtje is,een opgeknapt kastje,de tuin,het maakt niet uit,voor mij is dat puur genieten!
Groetjes Tanja

Wow, hartstikke mooi!!!

Heerlijk hè, de lente. Ben gisteren naar Intratuin geweest en heb weer een heleboel kleurijke plantjes. Nu maar hopen dat er geen nachtvordt meer komt!

Geniet lekker van het buiten zijn, liefs S.

Ik wou dat ik ook gras in de tuin kon aanleggen, maar dat zit er helaas niet in! Ik heb namelijk hele erge last hooikoorts en kan absoluut niet tegen gras. Het gras wordt weer gemaaid en ja hoor ik begin weer  Dus is kunst gras wel een optie ha ha ha

Terug
Bovenaan