kinine

Ik vind het anders een heel normale vraag. Zelf ben ik niet snel in paniek, maar toch kan ik me wel verplaatsen in mensen die dat soms wel zijn. Als je zwanger bent, kom je namelijk heel veel mensen tegen die het nodig vinden je voor vanalles en nog wat te waarschuwen en dan kan het wel dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. En kinine kan de bevalling dus idd wel op gang brengen en als je dan niet weet dat dat alleen maar kan als alles er rijp en klaar voor is (dus als je wil dat ie op gang komt), dan kan ik me voorstellen dat je het hier even vraagt. Doe toch niet zo dom en quasi-lacherig! Of is met jouw zwangerschap ook je gevoel voor humor verdwenen?
 
Sommigen denken alles te weten en begrijpen niet dat anderen dat niet doen. Daar krijg je idiote reacties van.

Maar ja, ik zou me nu in ieder geval geen zorgen meer maken over de hoeveelheid die je op hebt. Zoek anders met google hoe en of het inderdaad slecht is.

Ik las laatst een stukje over die zoetstof die veel in light producten zit (weet even niet meer hoe het heet) en koop nu gewoon geen light producten meer. Vond dubbel friss light altijd erg lekker, maar de normale versie is ook lekker.

Als je zelf het idee hebt dat het niet goed is moet je het gewoon niet doen. Anders ga je elke keer twijfelen of je er wel goed aan doet.

Groetjes!
 
wat een vervelende vrouwen heb je er tussen zitten ben benieuwd hoe zij zometeen alles doorstaan iedereen heeft wel eens zijn twijfels ergens over en geloof me deze berichten die er tussen staan zijn vaak van mensen die doen dat ze zo zeker van hun zelf zijn maar ONDERTUSSEN suc6 ermee
 
Terug
Bovenaan