Kink in de kabel!

Oh nee... Kink in de kabel! Net na het posten van mijn vrolijke bericht over Jasmijns thuiskomst belde het ziekenhuis. Jasmijn is besmet met het RS-virus. Op zich een vrij onschuldig verkoudheidsvirus, maar in haar gevaar kan het toch gevaarlijk zijn als ze benauwd wordt. Dat betekent dat ze nu geïsoleerd ligt i.v.m. besmettingsgevaar en ze t/m maandagochtend weer aan de ziekenhuismonitor moet. En ik dus niet kan logeren in het ziekenhuis en Jasmijn later naar huis komt! Oh, waarom gaat er toch niets normaal... Mama baalt enorm! Nou ja, voor de Kerst moet hopelijk toch echt lukken... Liefs van een verdrietige mama :-(
 
Potverdikke! Ik lees net inderdaad je andere bericht ook :-( echt balen!
Heel veel knuffels voor jullie!
Ik hoop dat lieve Jasmijn snel beter is en uit de isolatie en toch snel naar huis toe mag hoor!
Waarschijnlijk is het dan wel zodra ze beter is, gok ik zo.

Nog meer knuffels en veel liefs,
Marieke & Gabriël
 
Ach Marieke, wat een vreselijke tegenvaller!! Kan me je teleurstelling en verdriet goed voorstellen, gatverdegatver!!!!!! Ik hoop dat Jasmijn zich niet te ziek zal voelen door t RS virus... Gelukkig hebben ze in t zh wel alles meteen bij de hand om het voor haar te verlichten, dat had je thuis ook niet gewild... Maar wat ontzettend €&@";)(?;:,!!!! Dat dit haar nu moet overkomen

Ik duim dat ze gauw opknapt xx
 
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ze ligt nu heel zielig alleen op een afgesloten kamer. Wij mogen ook de afdeling niet op, dus we voelen ons echt wel afgezonderd.
Vanavond was ze ook echt een dood musje. Doodop lag ze in haar bedje. Hopelijk is ze snel weer een beetje de oude Jasmijn. En nog beter... hopelijk is het virus snel uit haar lichaam en mag ik met haar naar de suite en daarna naar huis!
Wordt vervolgd!

Xxxx
 
He shit! Wat balen!!! Ik hoop dat Jasmijn snel beter is en zich vooral beter voelt, zodat jullie haar heerlijk thuis kunnen knuffelen! Ik doe alvast een dikke kerstwens! Liefs Suus
 
Wat vervelend toch weer om dit te moeten lezen...Gelukkig is ze in goede handen, en weet je dat de tijd snel zal komen dat ze met jullie mee kan!!

Veel sterkte en hou ons op de hoogte!!

Liefs Geert
 
Het gaat alweer een stuk beter! Sinds gisteren zit ze veel beter in haar vel en gaat het drinken ook met grote sprongen vooruit! Ze is veel wakkerder en alerter.
Hopelijk gaat het virus snel uit haar lichaam.
Morgen horen we meer, dus duim maar voor goed nieuws ;-)

En bedankt voor al jullie lieve reacties!

Liefs, Marieke!
 
Terug
Bovenaan