Kink in de kabel!

Ha lieve Marieke,

Inmiddels is het morgen... Ik hoop dat jullie vandaag positief nieuws hebben ontvangen en dat Jasmijn zich beter en beter gaat voelen.

Ben heel benieuwd.

Xxx
Arwen
 
Haha! En morgen duurt héél lang. Vanmorgen had ik een verpleegkundige die het allemaal niet zo snapte. Ze is aan het herintreden en werkte maar een paar uur. Ze werd overgenomen door een teamleidster, die ook nog geen info had. Ik heb afgesproken dat ik eind van de middag even terugbel. Duhhh, ik mis mijn favoriete zusters op zo'n dag als vandaag!

Maar, wel supergoed nieuws! De sonde is eruit. Het is nog een test, maar het drinken ging zo goed dat ze nu op de minimale intake zit. We hopen dat Jasmijn zo blijft pieken met haar flesjes en we zonder die stomme sonde naar huis kunnen! Spannend dus.

Als ik meer info heb laat ik het gauw weten.
Kus Marieke
 
Ik blijf met spanning afwachten! Laten we hopen dat de sonde er nu nog steeds uit is. Wat zullen jullie toeleven naar het moment dat ze eindelijk mee naar huis mag! Gelukkig komt het nu steeds dichterbij :-D
Jullie zijn een ijzersterk team met zn 3en, zet hem op hoor, jullie kunnen het!
Marieke-Patrice-Jasmijn-power ;-)

Liefs!
 
Ah, wat lief! Enja... met die power zit het wel goed!
Gisteravond was de sonde er nog steeds uit. Ik ben erg benieuwd of dat zometeen nog steeds zo is. Ik denk het wel!

Nou, ga snel douchen en dan naar mijn lieve meisje!
Als er nieuws is laat ik het weten!

Dikke kus!
 
Terug
Bovenaan