Kinkhoest vaccinatie

Ik kom net van het CB af, ik heb tijdens mijn zwangerschap de kinkhoest vaccinatie (cocktail) gehad. Mijn dochtertje hoefde nu geen prikjes, bij de volgende afspraak (3 maanden) krijgt ze haar eerste prikjes

De vaccinatie die wij hebben gehad is idd een cocktail maar ik dacht dat het alleen tegen kinkhoest doorwerkt op de baby... de rest uit de cocktail is puur voor ons zelf

Geachte, 

Wij zijn studenten uit het eerste jaar van de opleiding Toegepaste Psychologie op de Hogeschool Leiden. 
Momenteel zijn wij bezig met een attitudeonderzoek. Hiervoor moeten wij een enquête afnemen over een onderwerp die van belang is op de sociale veiligheid. De enquête gaat over het vaccineren van kinderen tot 12 jaar, en is bedoeld voor de ouders die kinderen hebben in deze leeftijdscategorie. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten en kan online worden gedaan.
Wij hopen graag van u te horen en of u eventueel interesse hierin heeft? 

Met vriendelijke groet,

Yfke van Haasteren, Marthe Japikse, Elisa Wegman, Evy Kras en Noa Alkemade

Contactgegevens:

alkemadenoa@gmail.com
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RJMPhXjgfkacXoTYLyCKx6sXtV8oqvFGpCMD7AdKNn1UMkZNRTExTlpWN0kzSzRMQU1QNkYxSUtCUC4u

Zelf heb ik nooit de kinkhoest inentingen gehad, dit omdat mijn moeder epilepsie heeft. Ook tijdens mijn zwangerschap niet gedaan. Zij heeft ze wel gekregen met 8 weken, maar het was bij ons wel een optie geloof ik, om de kinkhoest vaccinatie niet te doen. Is een aparte prik.

Terug
Bovenaan