Kinkhoestprik

Ik heb hem twee jaar geleden gehaald tijdens de zwangerschap en deze zwangerschap weer.
Tijdens de zwangerschap van mijn eerste heb ik zelf kinkhoest gehad. Dit is echt geen pretje, gevoel dat je stikte in zo'n hoestbui. Je wilt niet dat dit een kleine baby overkomt.
 
Ik ga 'm ook halen. Twee weken geleden informatie over gekregen vd verloskundige. Kan vanaf 22 weken (toch?) en wil dat dan ook wel z.s.m. doen. Dan heb 'k dat maar gehad! ??
 
Hoi,
Ik ga hem ook halen ivm bovengenoemde redenen. Zou als tip willen meegeven om hem snel te laten inplannen. Bij ons is de GGD zo druk met corona, dat ik pas in m'n 28e week aan de beurt ben terwijl ik in mijn 20e week de prik heb aangevraagd ?
 
Ik heb deze prik ook gehad bij mijn eerste zwangerschap en ga hem nu weer laten zetten! Het gaf mij een gerust gevoel dat deze prik al meerdere jaren in heel veel landen bij zwangere vrouwen wordt gezet! Het is dus geen "nieuwe vaccinatie"! Ik heb hem wel pas bewust bij 32 weken laten zetten omdat dat voor mijn gevoel toch fijner was dan al bij 22 weken, maar dat is natuurlijk voor ieder zijn eigen keuze ?
 
Ik heb hem een jaar geleden gehaald en deze zwangerschap weer. Gaf me toch een fijner gevoel. Ook dat mijn baby pas met 3 maanden de 1e prikjes kreeg.
 
Terug
Bovenaan