Kinkhoestvaccin

Ik, met 34 weken. Baby kwam met 41 weken. Blij dat ik hem gehaald heb. Ik werd een paar dagen na de bevalling gebeld door het ziekenhuis dat het zou kunnen dat ik daar in aanraking was geweest met iemand met kinkhoest. Gelukkig waren ik en baby dus beschermd. En ze hoefde 1 vaccinatie minder, ook fijn. De vaccinatiekosten heb ik teruggekregen van de zorgverzekering. 

Ik had hem met 32 weken gehaald. Het bespaarde mijn zoontje zijn vaccinatie met 2 maanden. Bij 3 maanden kreeg hij nu de eerste, zo zielig....blij dat ik de kinkhoest vaccinatie tijdens mijn zw had gehaald.

Met 34 weken gehaald. Heel blij dat ik me geen zorgen over mogelijke besmetting hoefde te maken. Las laatst een interview met iemand die haar kindje er aan verloren is. Verschrikkelijk! En inderdaad mocht de eerste inenting overgeslagen worden, ook heel fijn! Je voelt overigens nauwelijks iets van de prik, ik ben niet zo’n held met prikken en spuiten, maar het was echt een makkie!

Hi,

Nu 34+2, ik heb hem gehaald met 30 weken, om besmetting tegen te gaan na de geboorte tot 2 a 3 maanden..

Hi,

Nu 34+2, ik heb hem gehaald met 30 weken, om besmetting tegen te gaan na de geboorte tot 2 a 3 maanden..

Hi,

Terug
Bovenaan