Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb hem ook gehaald, maar omdat mijn zoontje met 36 weken en 6 dagen geboren is moest hij wel de eerste prikken bij 2 maanden. Jammer, maar toch fijn dat hij waarschijnlijk wel beschermd is geweest de eerste maanden.
Ik ben met 29 weken geweest. Ik zou niet te lang wachten met afspraak want de vaccinatie is regelmatig niet voorradig. Mochten ze her niet hebben dan kun je nog een paar weken later.
Ik heb hem ook bij 29 weken gehaald. Een tip, regel het op tijd want het vaccin is niet altijd voorradig (de verloskundige zei: beter te vroeg in huis halen en in de koelkast leggen voor een paar weken dan te laat). Ik moest uiteindelijk 5 apotheken af voordat ze hem hadden...
De afgelopen jaren komt kinkhoest steeds vaker voor. Kinkhoest is een besmettelijke ziekte van de luchtwegen die vooral gevaarlijk is voor baby's die niet of onvolledig zijn ingeënt. Vaccinatie van baby’s is pas mogelijk vanaf zes weken na de geboorte. De Gezondheidsraad heeft daarom het advies uitgebracht om zwangere vrouwen in het derde trimester (tussen de 28 – 32 weken) van hun zwangerschap een vaccinatie tegen kinkhoest aan te bieden.