Kipkep

<p>Ons zoontje heeft last van darmkrampjes en dit maakt ons wanhopig. Vind het zó zielig.</p><p>Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een Kipkep?</p><p> </p>

Wij hebben er 1 gekregen, maar 2x gebruikt want bij ons leek het niks te doen. Die kipkeps zijn nog best duur ook, je kunt sowieso iedere willekeurige pittenzak gebruiken hoor. Dan merk je in ieder geval of het wat is, voordat je een "echte" koopt. 
Sterkte, de periode met krampjes vond ik heel zwaar zo nu en dan. Gelukkig gaat het ook weer vanzelf over!

Ja ik heb er een!
Maar gebruik ook nog infacol. Ik merk wel dat hij zich 9 van de 10 keer sneller ontspant met kipkep op zn buikje dan zonder. Dus in die zin wel heel blij mee ?

Hier infacol en de kipkep gebruikt! Maar zoonlief wilde hem niet op zijn buik hebben. Vond hem trouwens heel snel koud worden! Maar hoor inderdaad heel veel positieve dingen er juist over! Maarja hier was het even doorbikkelen dus!

Hier was het wel goud waard moet ik zeggen gaf net dat beetje extra verlichting waardoor ze kon stoppen met huilen. Neemt niet weg dat ik er nog veel mee rondliep. Gaat geen wondermiddel zijn slechts hulp. 

Ik had alles geprobeerd, alleen sab simplex gaf iets verlichting. Ook bij osteopaat geweest maar of dat nou echt hielp of dat ze gewoon eroverheen groeide.. na 15 weken was t over. Echt te zielig.. draagdoek hielp ook maar savonds rond etenstijd kon ze alleen maar huilen. Dan hielp alleen autorijden.. sterkte! Heb ook een pittenzak gebruikt, infacol, vsm, otriflor.. ieder kind is anders i guess!

En hoelang duurt zo'n periode met krampjes? Vind het inderdaad ook in en in zielig... Alleen begint het pas savonds rond etenstijd tot halverwege de nacht. Overdag is hij zeeeer tevreden!

Terug
Bovenaan