Kipkep

Ga eens naar een ostiopaat. Een baby mag soms wat krampen hebben omdat de darmen nog niet rijp zijn. Maar als het stuctueel en Heel veel is zou ik hem of haar even na laten kijken. Het kost niet veel tijd en kwaat kan het ook niet. 

[quote quote=10195046]Ga eens naar een ostiopaat. Een baby mag soms wat krampen hebben omdat de darmen nog niet rijp zijn. Maar als het stuctueel en Heel veel is zou ik hem of haar even na laten kijken. Het kost niet veel tijd en kwaat kan het ook niet.[/quote]
Dank je. Wat doet zo iemand dan?

[quote quote=10195051] Dank je. Wat doet zo iemand dan?[/quote]
Een osteopaat voelt aan de spieren, organen, wervels etc. Vanuit de gedachte dat het hele lichaam samenwerkt. Een blokkade in de wervelkolom kan bijvoorbeeld voor darmkrampen zorgen (ik zeg maar wat). Wij zijn er met onze zoon geweest vanwege zijn reflux. Hij kon voelen dat het maag-darmgebied bij onze zoon onrustig is en zijn spijsvertering (poepen) wat langzamer gaat. Helaas heeft het bij ons niet veel gedaan, maar ik hoor wel veel positieve geluiden. 

Goedemorgen,
Ik lees dat jullie allemaal Infacol gebruiken maar Kruidvat huismerk heeft exact hetzelfde spul (lees de ingrediënten maar) om darmkrampjes tegen te gaan en is bijna 3 keer goedkoper. Wij gebruiken de druppels nu al 3 maanden, met succes. 
Daarnaast hebben we ook de kipkep; die zorgde er bij onze dochter voor dat ze in ieder geval wat kalmeerde.

Oooh jaaa, die darmkrampjes... zo zielig! Helaas doe je er vrij weinig aan en hoort het er de eerste tijd ook gewoon n beetje bij. Hoe zielig ook! Wij hebben ook wat met ons zoontje rondgesjokt door de kamer op. Hij schreeuwde het soms uit van de pijn! Wij gebruikten ook infacol. Ook de kipkep hebben we gehad. De ene keer zorgde dat weer voor wat verlochting, de andere keer het masseren van zijn buikje, weer n andere keer fietsen met de beentjes. Of wat ook vaak ‘hielp’, hem op zijn buik op mn arm leggen en dan zijn hoofdje bij mn elleboog en buik op mijn handpalm, zodat dat wat tegndruk gaf. Het was elke avond weer raak en dan uitvinden wat dan het beste voor hem werkte. Maar de kipkep is  wel fijn vond ik, om antwoord te geven op je vraag!
Verder wens ik je veel succes en sterkte ermee de komende tijd! Ik vond de krampjesperiode best een pittige periode, maar wel eentje waar jullie samen even doorheen moeten! Het hoort er helaas bij! En de ene baby heeft er veel last van en de andere weer nagenoeg niet!

Wij gebruikte de kipkep bij mijn oudste heel veel samen met VSM cinababy. Mijn jongste reageert alleen al goed op de VSM cinababy dus nog niet echt gebruik gemaakt van de kipkep. 

Terug
Bovenaan