kl*tegyn!

Ik zit al de hele dag om mezelf te janken, maar als ik jouw verhaal lees begin ik weer opnieuw en word ik weer eens met de harde waarheid van het leven geconstateerd....

Meid, heeel veeel sterkte en ja hou je taai allemaal mooie woorden, maar soms zie je het toch helemaal niet meer zitten he. Mijn gyn zegt iedere maand "de wonderen zijn de wereld nog niet uit dat hebben we al te vaak meegemaakt" dus ja keep on hoping...

ciao liefs Kyra

he kyra, dankjewel. ja iedereen zegt dat maar he? maar t is zo moeilijk om die moed er in te houden soms...ik vind t echt heel erg moeilijk. en soms denk ik de tip van suus op te pakken en naar de maatschappelijk werkster te gaan. of op een andere manier met iemand praten. wie weet sta ik dan wat sterker in mn schoenen...hoe gaat t nu verder met jou? was t nog 1 x iui en dan ivf? ik zie daar echt als een berg tegenop, vooral nu die gyn heeft gezegd dat ik zelfs met ivf minder kans maak...maar ik moet proberen dit te vergeten t is al moeilijk genoeg. we gaan gewoon door kyra, jij heel veel sterkte en succes! en go with the flow zeg maar...ik probeer t ook...lis

Terug
Bovenaan