Klaagmuurtje?

<p>Hoi lieve mamma’s en misschien ook pappa’s.. </p><p> </p><p>ben echt reuze benieuwd naar waar jullie te klagen over hebben.. Hoe gek dat ook mag klinken?</p><p>ben je moe? Chaggie? Tandjes ? Slaapt hij of zij niet? Is eten een drama? Etc etc.. </p><p>Vind dat we ook wel een plekkie mogen hebben om ff alles eruit te gooien.. want JA, ouder zijn is ‘t mooiste maar ook ‘t zwaarste!❤️</p><p>En aub.. DIE MOEDERS die altijd maar vinden dat je niet mag klagen!!</p><p>Get out!!?</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Haha moet kunnen idd! 
Op dit moment lig ik al vanaf 6.00u naar mijn telefoon te staren omdat ik niet meer verder kan slapen. En nee, niet omdat mijn baby wakker is of was, nee, die tukt gewoon nog lekker door ?
Ik ben vrij vandaag, dus ik hoef pas uit bed als zij wakker is. Zo frustrerend als je zelf ineens niet meer kan slapen. 

Haha mijn dochter slaapt vaker niet dan wel door en als ik weg ga (zelfs ff plassen) gaat ze hel hard huilen. Ben ik er wel, dan wil ze de volle aandacht. Soms wel zwaar, maar gelukkig wegen de leuke momenten op tegen de minder leuke. Maar die jubelmoeders (mijn kind sliep al meteen door, mijn kind huilt nooit, mijn kind kan prima alleen spelen) kan ik soms wel schieten (en okee ik ben ook wel een beetje jaloers). Maar he gelukkig is mijn meissie geen huilbaby meer dus hoera :p

Heerlijk, als moeder is er altijd wel iets te klagen, maar inderdaad een lachje van je kleine guppie, en alles is weer vergeten. Mijn zoontje word ook nog regelmatig wakker Snachts, om nog maar te spreken van tandjes, virusje enz. Dan is het elk uur feest Snachts ?. Mijn zoontje is ontzettend vaak ziek, vangt iedere week wel iets nieuws op. Hebben jullie kindjes dat ook?

groetjes

Oh ik klaag ook genoeg hoor! ?
Ik kan mezelf ook niet voorstellen dat er mama's zijn die dat nooit doen.
Hier een meissie die vandaag 9 maanden is.
En sinds 3 weken overdag niet meer wilt slapen en iedere dag tussen 4 en 5 opstaat. Geloof me, je gaat vanzelf klagen, haha!
Zeker omdat ze gewoon erg moe is en vaak niet te genieten is door de vermoeidheid.
Ons meisje is heel lief maar met veel karakter. Ze kan ook al los staan en gisteren met 2 stapjes? en als het dan niet meer wil lukken kan ze erg driftig worden. (Klaagmomentje voor mama, Ja dan moet je maar slapen) 
We hopen maar dat het overwaait en weer snel terug gaan naar het normale slapen ?

Hoi
Mijn dochter sliep vanaf 2 weken door tot dat ze 6 maanden was ( moest er soms wel uit om een speentje terug te geven)  en toen kreeg ze tandjes en nu met ruim 10 maanden moet ik haar er elke nacht minimaal 3x uit  halen anders word ze niet meer rustig en ze weigert haar avond eten en maar huilen dat ze honger heeft aan tafel ?

Haha iedereen heeft wel eens iets te klagen toch ?!
Ik werk na het avondeten vaak, en wil dan eigenlijk dat zl (9mnd) nog even een voeding drinkt. Maar die wil dan spelen. Dus dan moet ik alsnog kolven, en als ik ergens een hekel aan heb haha.
En dan vooral kolven terwijl er iemand aan je been hangt dat je mee moet spelen ?!

Wij zijn op vakantie voor het eerst met onze 8 maanden oude dochter. We dachten eindelijk heerlijk bijkomen. De vlucht van 3u naar malaga ging verbazingwekkend goed. Maar sinds we maandagnacht aankwamen heeft de wasmachine in ons appartementje al overuren gedraaid. Ik had beddengoed van het appartementje voor de baby en zelf twee paar lakens en matrashoezen bij. Alles heeft ze ondergespuugd. Uiteindelijk heeft ze op onzd badhanddoeken geslapen. Arm kind. Gisteren voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan. Nu is alles weer rustig maar papa en mama zijn kapot hahaha. Hopelijk kunnen we nu echt van de vakantie gaan genieten. 

Terug
Bovenaan