klaagmuurtje

Hoi meiden,

Ik moest echt even weer een klaagmuurtje erin gooien. Vandaag echt zo'n dag dat alles weer tegen zit.
* vannacht de hele nacht op de bank geslapen( nou ja geslapen???) omdat manlief enorm verkouden is en vreselijk lag te snurken. Kreeg hem dus niet wakker, anders had ik manlief naar de bank gestuurd.
* ik zelf ook niet echt helemaal fit ben
* gisteren en vanmorgen veel last had van pijn in me buik
* vreselijke last heb van die stomme hormooontjes, waardoor ik steeds boos of verdrietig ben.
* gisteren zelfs wat ruzie met me moeder gehad door die stomme hormoontjes
* me jas vanmorgen ook nog eens stuk is gegaan. Dus ik ook nog naar een nieuwe jas moet gaan kijken.
* ik baal dat me mannetje aan het werk is
* ik baal van dit enorme slecht weer.
* ik baal dat ik steeds meer last van bandenpijn krijg en me bekken.

Zo, sorry dames, maar dat is er allemaal even weer uit. Morgen weer een nieuwe frisse dag.
Nog meer meiden die even flink willen klagen???

Liefs marielle 23 weekjes

nee op dit moment niet...:D
Maar soms heb je van die dagen dat het allemaal helemaal niet wil...:D
Dus succes voor iedereen die van die baaldagen heeft...

Liefs Liesbeth (morge 26 weken....weer mijlpaal..:D)

Er zijn inderdaad van die dagen.... gggrrrrr!
dan lijkt het wel alsof niemand je begrijpt!
daar heb ik zeker ook wel last van. Vandaag niet (afkloppen)
Dus stort dan je hart hier maar uit ja :)

Hier voel ik me ook niet optimaal. Maandags is altijd vervelend....ik moet pas om 2 uur beginnen vanmiddag en das elke maandag zo en daar baal ik zo van. Zit er zo tegenaan te kijken dan ik op dit moment wel kan huilen. Krijg de gedachte IK HEB GEEN ZIN niet uit mn hoofd. Blehhhh. Heb wel vaker last van bepaalde gevoelentjes. Dan ben ik ergens of zijn er mensen bij ons en dan vind ik t gezellig en dan ineens krijg ik een gevoel in me van Bah heb geen zin meer, wil lekker alleen zijn. Heel gek. KAn me niet herrinneren of ik dit ook heb gehad toen ik zwanger was van mn dochter. Maar jah toentertijd zat mn relatie ook niet lekker dus viel t miss niet op.

Groetjes Pamela 23w2dg

ik doe mee
*ik baal dat ik nog steeds ziek ben
*ik baal ervan dat die kl*te hoest zo erg is dat ik het gevoel heb dat ik bijna stik!
*ik baal van m,n bandenpijn
*ik baal van het feit dat ik 200kil bij m,n familie vandaan woon.
*ik baal ervan dat ik niet zo 1 2 3 daar heen kan gaan ivb m,n bekken en bandenpijn,zit niet lekker in de auto!
*ik baal van m,n hormonen,ik spring soms in een keer uit m,n vel om niets
*ik baal ervan dat ik zoveel aangekomen ben,komt ook omdat ik gestopt ben met roken.
*ik baal ervan dat ik af en toe nog steeds wil roken,maar ik doe het niet.
*uhm dat was het wel weer
groetjes

oww heerlijk hoewel ik momenteel weinig te klagen heb!!

ben alleen s avonds ergggg moe steeds.... vooral lichamelijk maarja op en neer naar school en toch blijven doen wat ik altijd al deed dus ook mn eigen schuld een beetje...

Ik baal van de weinig nachtrust die ik de afgelopen week heb gehad door zieke dochter (oorontsteking)!
En ik baal van de pijn in mijn benen 's nachts waardoor ik nog minder slaap. SNIK!
Maar verder gaat het wel goed ;)

nou ik wil ook wel even meedoen!!! hahaha
vandaag ook een ontzettende rotdag gehad!
-ik baalde van die leuke brieven van de belasting..waar ik me kapot over schrok en nu een fout blijken te zijn!
-ook baal ik dat ik nog altijd blaasontsteking heb!
-baal dat ik nog altijd niet fit ben
- baal van die stomme band en rugpijn
- krijg teveel van mijn kiespijn (verstandkiezen)
- wordt gek van de hoofdpijn en sterretjes zien!
-baal van dat vocht
en baal ook nog meer dat ik zin in sigaretten heb en toch niet meer rook!!!

dat is wat me vandaag dwars zat hehe..

Terug
Bovenaan