Hoi meiden,
Ik moest echt even weer een klaagmuurtje erin gooien. Vandaag echt zo'n dag dat alles weer tegen zit.
* vannacht de hele nacht op de bank geslapen( nou ja geslapen???) omdat manlief enorm verkouden is en vreselijk lag te snurken. Kreeg hem dus niet wakker, anders had ik manlief naar de bank gestuurd.
* ik zelf ook niet echt helemaal fit ben
* gisteren en vanmorgen veel last had van pijn in me buik
* vreselijke last heb van die stomme hormooontjes, waardoor ik steeds boos of verdrietig ben.
* gisteren zelfs wat ruzie met me moeder gehad door die stomme hormoontjes
* me jas vanmorgen ook nog eens stuk is gegaan. Dus ik ook nog naar een nieuwe jas moet gaan kijken.
* ik baal dat me mannetje aan het werk is
* ik baal van dit enorme slecht weer.
* ik baal dat ik steeds meer last van bandenpijn krijg en me bekken.
Zo, sorry dames, maar dat is er allemaal even weer uit. Morgen weer een nieuwe frisse dag.
Nog meer meiden die even flink willen klagen???
Liefs marielle 23 weekjes
Ik moest echt even weer een klaagmuurtje erin gooien. Vandaag echt zo'n dag dat alles weer tegen zit.
* vannacht de hele nacht op de bank geslapen( nou ja geslapen???) omdat manlief enorm verkouden is en vreselijk lag te snurken. Kreeg hem dus niet wakker, anders had ik manlief naar de bank gestuurd.
* ik zelf ook niet echt helemaal fit ben
* gisteren en vanmorgen veel last had van pijn in me buik
* vreselijke last heb van die stomme hormooontjes, waardoor ik steeds boos of verdrietig ben.
* gisteren zelfs wat ruzie met me moeder gehad door die stomme hormoontjes
* me jas vanmorgen ook nog eens stuk is gegaan. Dus ik ook nog naar een nieuwe jas moet gaan kijken.
* ik baal dat me mannetje aan het werk is
* ik baal van dit enorme slecht weer.
* ik baal dat ik steeds meer last van bandenpijn krijg en me bekken.
Zo, sorry dames, maar dat is er allemaal even weer uit. Morgen weer een nieuwe frisse dag.
Nog meer meiden die even flink willen klagen???
Liefs marielle 23 weekjes